Navireo z modułem CRM
Z końcem września w sprzedaży pojawiła się nowa, ulepszona wersja Navireo, zintegrowanego systemu zarządzania przedsiębiorstwem. Navireo 1.05, bo tak nazwano nową wersję systemu, rozszerzono o moduł kompleksowo zarządzający relacjami z klientem (CRM). Ulepszenie obejmuje również rozbudowę mechanizmów interfejsu programistycznego, tzw. Sfery dla Navireo oraz szereg zmian w modułach księgowych, handlowych i kadrowo-płacowych.
Najistotniejszą zmianę w systemie, w stosunku do wersji poprzednich, stanowi nowy kompleksowy moduł do obsługi i zarządzania relacjami z klientami - moduł CRM. Dzięki niemu, użytkownicy otrzymują w pełni zintegrowaną z resztą systemu, tańszą alternatywę dla Microsoft Dynamics CRM, z którym Navireo współpracowało już w poprzednich wersjach.
Dodatkowo, oprócz rozbudowanej Sfery Navireo, do systemu wprowadzono zmiany w formach płatności dokumentów oraz sposobie rozliczania zaliczek, nadpłat i transakcji powiązanych. Dodano wielopoziomowe konta kartotekowe - plan kont z możliwością podłączania kartotek w dowolnym miejscu oraz możliwością podłączania wielu kartotek. Wprowadzono także mechanizmy umożliwiające szczegółowe rozliczanie kosztów pracy i wynagrodzeń oraz rozliczanie wsteczne absencji.
Źródło: INSERT