Oracle prezentuje strategię dla chmury nowej generacji: aplikacje inteligentne

oracle 120Oracle zaprezentował dziś strategię dotyczącą nowej generacji oprogramowania udostępnianego w chmurze jako usługa (SaaS). Łączy ono dane zewnętrzne z analizami przeprowadzanymi w czasie rzeczywistym i informacjami na temat zachowań w celu stworzenia aplikacji potrafiących adaptować się i uczyć. Rezultat: inteligentne aplikacje działające w chmurze, które automatycznie zalecają odpowiednie działania i usprawniają zadania wykonywane przez użytkowników biznesowych, np. specjalistów ds. kadr czy finansów.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Te nowe rozwiązania nazwano adaptacyjnymi aplikacjami inteligentnymi (Adaptive Intelligent Applications). Opierają się na informacjach zgromadzonych na platformie Oracle Data Cloud, która zawiera ponad 5 mld profili użytkowników indywidualnych i firm, opatrzonych ponad 45 tysiącami atrybutów. Po aktywacji nowe adaptacyjne aplikacje inteligentne wykorzystują dane Oracle z całej sieci i za pomocą zaawansowanych metod analizy danych uczą się i przyswajają dane na temat użytkowników z określonej organizacji oraz ich zachowań. Na tej podstawie generują informacje dostosowane do klientów i pracowników. Wnioski z tych dogłębnych analiz tworzą bazę wiedzy, która pomaga poprawiać wyniki biznesowe przedsiębiorstw.

R „Ray” Wang, główny analityk w firmie Constellation Research, powiedział:
Aplikacje wykorzystujące automatyczne uczenie i analizy mogą przynieść przedsiębiorstwom cyfrowym olbrzymie korzyści. Wielkie zasoby danych, duże doświadczenie w dziedzinie metod ich analizy, ogromna moc obliczeniowa, specjalistyczna wiedza branżowa oraz szeroka gama aplikacji sprawiają, że firma Oracle jest świetnie przygotowana do odegrania roli lidera w tym szybko rozwijającym się segmencie.
Dane przedsiębiorstw to ich najcenniejsza broń. W celu utrzymania konkurencyjności na współczesnym rynku przedsiębiorstwa muszą mieć do nich dostęp w czasie rzeczywistym, aby móc generować inteligentne prognozy i się rozwijać — powiedział Steve Miranda, wiceprezes Oracle ds. rozwoju aplikacji. Adaptacyjne aplikacje inteligentne Oracle wykorzystują zanonimizowane informacje z naszej rozległej platformy Data Cloud do optymalizacji funkcjonalności istniejących aplikacji działających w chmurze. Jeśli dodamy do nich dane samych przedsiębiorstw, możemy udostępnić klientom wartościowe informacje dostosowane do ich potrzeb, które pomogą im zwiększyć wyniki biznesowe.
Adaptacyjne aplikacje inteligentne Oracle przynoszą bezpośrednie korzyści poszczególnym działom przedsiębiorstw, ponieważ dostarczają im użyteczne informacje dotyczące firmy i jej klientów, a przez to wspierają podejmowanie bardziej świadomych decyzji:

Finanse — specjaliści ds. finansów mogą sprawnie negocjować najlepsze warunki z dostawcami, optymalizując przy tym potrzeby w zakresie przepływu środków pieniężnych i równoważąc koszty. To kluczowe zwłaszcza podczas newralgicznych zdarzeń finansowych, takich jak koniec kwartału, czy w przypadku wielu zobowiązań.

Kadry — specjaliści ds. rekrutacji mogą szybko i automatycznie wskazywać optymalnych kandydatów, a szefowie działów kadr mogą tworzyć opisy stanowisk, które pomogą osobom poszukującym pracy sprawniej znajdować najlepsze i najlepiej pasujące do nich posady.

Marketing i handel — menedżerowie tych działów mogą zwiększać współczynniki konwersji i częstotliwość ponownych zakupów, a w efekcie przychody dzięki inteligentnym, dostosowanym do kontekstu ofertom i działaniom zalecanym dla poszczególnych klientów. Łańcuch dostaw — menedżerowie mogą automatycznie wskazywać najlepsze opcje dystrybucji towarów na całym świecie, optymalizując przy tym koszty i ceny zarówno dla nabywców, jak i dla firm transportowych, aby zapewnić wysyłającym towar przedsiębiorstwom najkorzystniejsze opcje spedycji i transportu.
W przewidywalnej przyszłości każda aplikacja biznesowa będzie aplikacją inteligentną, która w intuicyjny sposób będzie uczyć się na podstawie interakcji z danymi firmowymi. Nowe, adaptacyjne rozwiązania inteligentne Oracle idą o krok dalej. Wyróżniają się na tle innych, ponieważ pozwalają aplikacjom inteligentnym uczyć się na miliardach zanonimizowanych profili konsumentów i firm zgromadzonych przez Oracle — powiedział Dave Schubmehl, dyrektor ds. badań systemów kognitywnych i analizy treści w firmie IDC.
W oparciu o najlepszy w branży pakiet aplikacji udostępnianych w chmurze firma Oracle rozszerzyła swoją ofertę SaaS o nowe aplikacje i udoskonalenia, obejmujące sprzedaż, marketing, finanse, kadry i inne obszary biznesowe. Nowe rozwiązania to między innymi:
  • Oracle Engagement Cloud (część oferty Oracle Customer Experience Cloud) to nowe rozwiązanie, które udostępnia narzędzia handlowe i obsługowe Oracle w jednym produkcie. W wyjątkowy sposób łączy automatyzację sprzedaży, zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi, zarządzanie wiedzą i samoobsługowe narzędzia dla klientów. Oracle Engagement Cloud pozwala pracownikom prowadzić sprzedaż i obsługiwać klientów z poziomu jednego ekranu, zapewniając klientom całościową obsługę. Pomaga też podwyższać poziom zadowolenia i lojalność klientów, a zarazem zwiększa szanse up-sellingu. Dotyczy to zwłaszcza firm, które dbają o wysoką wartość i bliskość relacji z klientami, np. przedsiębiorstw specjalizujących się w zarządzaniu majątkiem. Rozwiązanie przyda się także przedstawicielom handlowym lub menedżerom z takich branż jak usługi finansowe, zaawansowane technologie, produkcja przemysłowa, towary konsumpcyjne i telekomunikacja, którzy muszą mieć dostęp do zgłoszeń serwisowych.
  • Oracle Financial Consolidation and Close (FCCS) Cloud (część oferty Oracle Enterprise Performance Management Cloud) pozwala dyrektorom finansowym w przedsiębiorstwach każdej wielkości minimalizować ryzyko, zapewniać przejrzystość i dbać o ścisłość wyników zamknięcia. Wdrożenie Oracle FCCS można przeprowadzić w ciągu tygodni. Rozwiązanie daje dyrektorom finansowym elastyczność operacyjną niezbędną do sprawnego przekazywania wyników finansowych interesariuszom wewnętrznym i zewnętrznym, szybkiego konsolidowania wyników operacyjnych przejętych firm w celu zapewnienia zgodności oraz globalnego skalowania bez konieczności ponownej implementacji podstawowych procesów czy systemów finansowych.
  • Oracle Revenue Management Cloud (część oferty Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud) zwiększa przejrzystość statusu i wartości umów, zapewnia zgodne z przepisami rozpoznawanie przychodów i generuje pozycje księgowe, które można konfigurować i kontrolować. Rozwiązanie pomaga firmom przestrzegać podstawowych zasad rachunkowości ASC 606/IFRS 15 i przyspiesza przechodzenie na nowe standardy księgowe. Nowe udoskonalenia platformy Oracle ERP Cloud wspierają dyrektorów finansowych i ich pracowników przez uwzględnianie standardów rozpoznawania przychodów i narzędzia rachunkowe obejmujące wiele okresów. Oracle ERP Cloud zwiększa efektywność i optymalizuje mechanizmy kontroli. Ułatwia firmom rozwój globalny dzięki rozszerzeniom do obsługi wielu języków, standardów księgowania GAAP, walut i lokalizacji, które mogą zmienić funkcjonowanie działów finansów. To najbardziej kompletne, nowoczesne i sprawdzone rozwiązanie ERP w chmurze, a liczba korzystających z niego klientów szybko rośnie, zwłaszcza w sektorze publicznym i w instytucjach krajowych i lokalnych.
  • Oracle CX for Higher Education w ramach platformy Oracle Student Cloud wykorzystuje intuicyjną technologię mobilną Oracle, aby usprawnić pracę specjalistów ds. rekrutacji przez wskazywanie i kwalifikowanie najlepiej dopasowanych kandydatów za pośrednictwem narzędzi społecznościowych, poczty elektronicznej i funkcji SMS CRM. Oracle Student Recruiting Cloud udostępnia wbudowane narzędzia analityczne, które pomagają optymalizować prognozowanie oraz monitorują i optymalizują wydajność specjalistów ds. rekrutacji na ich terytoriach. Student Management Cloud jest pierwszą aplikacją Oracle stanowiącą system informacji o studentach (SIS) w chmurze. To platforma do zarządzania studentami i podstawa dla specjalistycznych narzędzi uczelnianych. Ten kompleksowy system SIS nowej generacji sprosta zmieniającym się modelom akademickim dzięki zarządzaniu elastycznymi strukturami, spersonalizowanej nauce, analizom w trybie just-in-time oraz dostępowi w modelu BYOD.
  • Najnowsza wersja platformy Oracle Human Capital Management Cloud udostępnia rozwiązania dla służby zdrowia, umożliwiające zarządzanie złożonymi regułami pracy i warunkami umów. Pozwalają one klientom definiować reguły kwalifikacji dla kadry podstawowej oraz kryteria przyznawania świadczeń, nieobecności/urlopów, czasu, pracy i wynagrodzeń. Oracle pomaga również stworzyć dodatkową warstwę kontrolną, którą można bez trudu zarządzać w chmurze. Dodatkowe rozszerzenia globalne i branżowe dla sektora szkolnictwa wyższego, handlu detalicznego, produkcji, sektora publicznego i usług specjalistycznych ułatwiają przedsiębiorstwom międzynarodowym wdrażanie i konfigurowanie rozwiązań w oparciu o rozbudowane lokalizacje dla 99 krajów.
  • Oracle Internet of Things Cloud gromadzi dane i przeprowadza analizy w czasie rzeczywistym. Użytkownicy z poszczególnych pionów, np. menedżerowie zakładów produkcyjnych, mogą monitorować kontrolę jakości w czasie rzeczywistym, na wczesnym etapie otrzymywać informacje dotyczące potrzeb w obszarze konserwacji prewencyjnej, zwiększać bezpieczeństwo pracowników i urządzeń oraz optymalizować wydajność za pomocą aplikacji Oracle IoT Cloud.
  • Aktualizacje platformy Oracle Supply Chain Management Cloud zwiększają elastyczność, obniżają koszty i poprawiają wydajność i przejrzystość w całym przedsiębiorstwie. To kompleksowe rozwiązanie umożliwia myślącym przyszłościowo firmom optymalizację ich globalnych łańcuchów dostaw — od tworzenia koncepcji przez projektowanie, rejestrowanie zamówień, produkcję i planowanie aż po wysyłkę i logistykę.


Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top

0 - Błąd: 0

0

OOM command not allowed when used memory > 'maxmemory'.

The Page you are looking for doesn't exist or an other error occurred.
Go back, or head over to the home page to choose a new direction.