Sztuczna inteligencja Oracle kształtuje przyszłość zarządzania doświadczeniami klientów

oracle 120Firma Oracle zaprezentowała szereg innowacji, które pomogą specjalistom ds. marketingu, sprzedaży, handlu i obsługi klienta sprostać szybko zmieniającym się oczekiwaniom współczesnych klientów, którzy dysponują większymi niż kiedyś możliwościami. Najnowsze rozszerzenia pakietu Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite wspierają działające w sieci przedsiębiorstwa cyfrowe, wprowadzając oparte na sztucznej inteligencji nowe aplikacje, rozwiązania do analizy danych, innowacyjne funkcje wyszukiwania oraz narzędzia głosowe i wideo.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Choć firmy coraz bardziej koncentrują się na klientach, oczekiwania tych ostatnich co do obsługi w dalszym ciągu przewyższają ofertę wielu przedsiębiorstw. Jak wynika z przygotowanego przez firmę Forrester raportu Predictions 2018: A Year of Reckoning („Prognozy na rok 2018: rok rozliczeń”), 30% przedsiębiorstw odnotuje w 2018 r. dalszy spadek wydajności obsługi klienta, co przełoży się na spowolnienie tempa ich wzrostu o jeden punkt procentowy. Pakiet Oracle CX Cloud Suite pomaga użytkownikom stawić czoła tej rosnącej złożoności oraz łatwo i szybko wykorzystać najnowsze innowacje, aby przyspieszyć rozwój ich karier i zadbać o znakomitą obsługę klienta, która zapewni przewidywalne, wymierne wyniki biznesowe.
Wyzwania, którym musimy stawić czoła, różnią się nieco w poszczególnych działach i przedsiębiorstwach. Punktem wspólnym dla wszystkich specjalistów zajmujących się budowaniem doświadczeń klienta jest jednak poszukiwanie sposobu na odejście od reagowania na zmiany na rzecz ich wyprzedzenia” — powiedział Des Cahill, wiceprezes i główny propagator rozwiązań do budowania doświadczeń klienta w firmie Oracle. „Wiemy, że sama technologia nie jest odpowiedzią na ten napływ zmian. Dlatego koncentrujemy nasze starania na wspieraniu klientów w eliminowaniu przeszkód, które uniemożliwiają ich pracownikom skupienie się na klientach i zadbanie o ich znakomitą obsługę.
Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top