loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

todisKiedy firma szybko się rozwija, jej potrzeby w zakresie zarządzania zmieniają się równie intensywnie. Kancelaria Wikborg Rein znalazła się dokładnie w takiej sytuacji – nieustannie rozwija swoją bazę klientów i zespół ekspertów prawnych. Zatem konieczne było wprowadzenie zmian w zakresie prowadzenia ogromnej liczby spraw: nie tylko raportowania pracy, ale także monitorowania oraz zarządzania pracownikami.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


Firma, z główną siedzibą w Oslo, działa międzynarodowo, oferuje najwyższej jakości obsługę prawną przeznaczoną dla wielu branż i dziedzin prawa. Wraz ze wzrostem liczby projektów oraz, co za tym idzie – zatrudnionych pracowników, okazało się, iż starszy lokalny system ERP, z którego do tej pory kancelaria korzystała, nie spełnia już wszystkich biznesowych wymagań.

Każda zmiana w prowadzonym przez nas, specyficznym biznesie, musi być dokładnie przemyślana – twierdzi Steffen Wefring, dyrektor ds. Finansów i Controllingu w Wikborg Rein. Szybko zdaliśmy sobie sprawę z tego, że nie tylko sposób raportowania wymaga zmian, potrzebowaliśmy nowego rozwiązania, bardziej nowoczesnego i elastycznego


Po analizie wielu dostępnych rozwiązań ERP dostępnych w chmurze i lokalnie, Wikborg Rein wybrał Deltek Maconomy. Przejście na nowy, skoncentrowany na branży, chmurowy system ERP nastąpił we właściwym czasie, a firma wdrożyła system na początku 2020 r. - dokładnie w momencie, gdy pandemia COVID-19 zaczęła zmieniać świat.

To był dla nas bardzo pracowity rok, mówi Steffen Wefring. "Wraz z przejściem na pracę zdalną szybko wzrosło znaczenie skutecznego monitorowania i zarządzania naszymi zasobami i projektami. Deltek Maconomy doskonale te potrzeby spełnił.


Nowe podejście do kluczowych procesów finansowych.

Dzięki Maconomy, kancelaria Wikborg Rein była w stanie zautomatyzować i przekształcić swoje podejście do kluczowych procesów finansowych. Przykładowo wcześniejsze fakturowanie ręczne zostało teraz całkowicie zautomatyzowane i przyspieszone.

W przeszłości fakturowanie obejmowało fizyczne podpisy na dokumentach oraz przesyłanie ich sobie nawzajem między działem finansowym i prawniczym - mówi dalej Steffen Wefring. Brakowało nam automatyzacji przepływu plików oraz odpowiednich narzędzi do zatwierdzania, wprowadzania opinii oraz edycji. Wszystko to dostarczyło nam w Maconomy, wraz z nieograniczoną możliwością wglądu w nasze procesy, informujące nas, w jaki sposób są zatwierdzane i odrzucane faktury.


Szybka zdalna implementacja.

Wdrożenie nowego podstawowego systemu, jakim jest ERP, zawsze jest wyzwaniem – szczególnie w czasie, gdy prowadzony biznes również dostosowuje się do zmian wywołanych pandemią. Wikborg Rein współpracował z Deltekiem, aby wdrożyć Maconomy szybko i wyłącznie w formie zdalnej. Steffen Wefring

Dzięki starannemu planowaniu Deltek, wraz z ich cyfrowymi narzędziami do spotkań, nie było konieczności spotkań face to face. Nawet bez osobistego kontaktu wdrożenie zostało zakończone w krótkim czasie. Ogólnie rzecz biorąc, nasz dostawca wykazał się głębokim zrozumieniem naszych procesów biznesowych, a także tego, jakie były nasze potrzeby jako kancelarii prawnej.


Jeden system ERP w chmurze, trzy duże korzyści.

Od czasu wdrożenia Deltek Maconomy, kancelaria Wikborg Rein była w stanie zautomatyzować i usprawnić różne procesy. Ale jakie były największe zalety systemu ERP w chmurze? Ponownie Steffen Wefring o największych korzyściach, jakie on i jego zespół zauważyli:

1. ZDIGITALIZOWANE, USPRAWNIONE PROCESY

Udało nam się zdigitalizować i usprawnić kluczowe procesy finansowe we wszystkich naszych biurach. Teraz wszelkie działania, takie jak np. alokacja zasobów, są przeprowadzane w prosty i szybki sposób, ponieważ możemy łatwo śledzić zadania poszczególnych pracowników".

2. WIĘCEJ INFORMACJI BIZNESOWYCH

Maconomy pomogło wzmocnić nasz zespół zarządzający. Teraz szybciej otrzymujemy więcej informacji w czasie rzeczywistym, widzimy, w jaki sposób wykorzystywany jest czas naszych pracowników, jakiego rodzaju klientów i sprawy obsługujemy oraz w jaki sposób możemy zapewnić odpowiednią dostępność pracowników tak, aby zaspokoić potrzeby naszych klientów i poprawić wydajność.

3. PROSTSZE ZARZĄDZANIE MIĘDZY REGIONAMI

Nasze nowe rozwiązanie pozwala nam monitorować działania pracowników – gdziekolwiek się znajdują, we wszystkich naszych biurach na całym świecie. To pomaga nam podejmować decyzje w oparciu o kompletne informacje w czasie rzeczywistym.

Źródło: www.todis.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top