loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ
ipcc logo 2016 okInfor poinformował, że francuska firma Morel, specjalizująca się w projektowaniu i produkcji opraw okularowych, rozszerza wdrożenie rozwiązania ERP Infor M3 Fashion na dziewięć swoich spółek za granicą.

 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
Morel, założona w 1880 r. we Francji (w regionie Jura), jest firmą modową o silnej tożsamości, całkowicie niezależną, której wzrost we Francji i na arenie międzynarodowej nastąpił przez przejęcie jej dystrybutorów za granicą (w Holandii, Belgii, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii). Celem tych akwizycji jest zapewnienie obecności i optymalnej reprezentacji na terytorium każdego państwa, biorąc pod uwagę, że 75% obrotów firmy generowane jest na arenie międzynarodowej.

Projekt wdrożenia aplikacji Infor M3 Fashion ERP rozpoczął się w 2016 r., system został skutecznie uruchomiony w kwietniu 2018 r. w 130-osobowej firmie. Partner Infor, Hetic 3 (dawniej HELANT), specjalista w zakresie Infor M3, przejął projekt od fazy komercjalizacji, zastępując dotychczasowe rozwiązanie, którego elastyczność i funkcjonalność przestały odpowiadać ambicjom firmy Morel.

Projekt M3 Fashion to strategiczna inicjatywa pochodząca prosto od naszego najwyższego kierownictwa” - mówi Laurent Chevalier, dyrektor IT w Morel. „Konkurencja ze strony dostawców tanich opraw okularowych była tak duża, że wielu aktywnych francuskich graczy w naszym sektorze zniknęło. Dzięki naszej silnej tożsamości, zdolności do ciągłego oferowania nowych produktów (prawie 1500 nowych pozycji katalogowych rocznie) oraz spójnemu, solidnemu i zrównoważonemu projektowi informatycznemu, byliśmy w stanie poradzić sobie z konkurencją i znacznie rozszerzyć naszą działalność.


Międzynarodowe ambicje Morel skłoniły firmę do wybrania narzędzia, które można wdrożyć w każdym z regionów gdyż jest dostosowane do lokalnych regulacji i przepisów - w szczególności w kwestiach podatkowych - oraz które zagwarantuje sprawną i szybką komunikację z centralą. Ma to na celu zapewnienie, że administracja, planowanie przepływu pracy i relacje biznesowe są doskonale dopasowane do wymagań firmy.

Jesteśmy bardzo dynamiczną firmą high-tech (wtryski 3D, bezśrubowe ramy itp.), z różnorodnymi procesami biznesowymi, zawsze w czołówce trendów projektowych, a także bardzo nowoczesną marką pod względem planowania i rozwoju produktu. Fakt, że nadal prowadzimy działalność w tym szczególnie konkurencyjnym sektorze, zawdzięczamy tożsamości marki, ale jestem pewien, że również naszej wizji zarządzania w zakresie systemów informatycznych. Potrzebujemy rozwiązania, które jest idealnie dostosowane do naszej działalności w branży modowej ”- kontynuuje Laurent Chevalier. „Od ogólnego, jednoosobowego, jednojęzycznego, jednomiejscowego rozwiązania wewnętrznego, które zaspokajało potrzeby rynku, jakie znaliśmy 30 lat temu, przeszliśmy do nowoczesnego, elastycznego i skalowalnego rozwiązania. Infor M3 Fashion oferuje przyjazny interfejs użytkownika oraz bogate i precyzyjne funkcje, zwłaszcza w zakresie zarządzania stylem. Wdrożenie rozwiązania zdecydowanie oznacza istotny krok w rozwoju naszej firmy.


Z perspektywy firmy Infor projekt jest częścią strategii ciągłego rozwoju w tzw. „mikro-branżach”, demonstrując zdolność Infor do zaspokajania specyficznych potrzeb i dostosowywania systemów do wymagań danego sektora i klienta, czy to we wdrożeniu tradycyjnym, czy w chmurze.

Klient taki jak Morel doskonale ilustruje naszą zdolność do reagowania na bardzo specyficzne żądania za pomocą dedykowanego rozwiązania - w tym przypadku dedykowanego sektorowi mody” - mówi Laurent Jacquemain, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Infor w Europie Południowej. „Dzięki naszemu partnerowi Hetic 3 udało nam się stworzyć rozwojowy projekt, najpierw na rodzimym rynku, następnie na arenie międzynarodowej, z wdrożeniem w dziewięciu placówkach za granicą, od chwili obecnej do 2021 r. Wdrożenie to pomoże firmie Morel zarządzać swoimi działaniami z dużą wydajnością i sprawnością.


Źródło: www.i-pcc.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top