loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

mSymfonia nowej funkcjonalności

Sage Symfonia – wiodący producent i dostawca oprogramowania wspomagającego zarządzanie dla sektora MSP – rozpoczyna sprzedaż nowej wersji oprogramowania mSymfonia w wersji 2.10. Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju produktu, a także na podstawie sugestii zgłoszonych przez partnerów i klientów, producent poszerzył funkcjonalność tego rozwiązania. mSymfonia, opracowana z myślą o przedstawicielach regionalnych i handlowcach, została rozbudowana m.in. o moduł „Mobilny Manager” – aplikację zarządczą umożliwiającą dostęp do raportów całej firmy dotyczących sprzedaży, zamówień i zestawień notatek z wizyt.

Nowością mSymfonii 2.10 jest zastosowanie komunikatora, który pozwala na wysyłanie wiadomości do pojedynczych pracowników lub do grup pracowników mobilnych, a także przekazywanie notatek do użytkowników z dowolnego komputera w lokalnej sieci firmowej.

„Od tej chwili będzie można poinformować pracownika w terenie np. o przeniesieniu spotkania z klientem, lub nowej promocji. mSymfonia została wzbogacona o możliwość naliczania rabatów domyślnych dla poszczególnych klientów. Dzięki tej funkcjonalności użytkownik mSymfonii w trakcie zamówienia będzie widział sugerowane przez system ceny dla danego kontrahenta, po uwzględnieniu rabatu indywidualnego zaimportowanego z programu Symfonia Handel premium” mówi Marcin Żelazny z Sage Symfonia.
 
Dodatkowo, aplikacja pozwala przedstawicielowi na drukowanie potwierdzenia zamówienia bezpośrednio z komputera kieszonkowego – również z wykorzystaniem przenośnych drukarek. Nowy mechanizm synchronizacji danych pomiędzy komputerem kieszonkowym a bazą danych w centrali, pozwala na bieżąco śledzić przebieg procesu oraz rodzaj wysyłanych danych. Optymalizacja procesu synchronizacji pozwala na znaczne ograniczenie przesyłanych ilości danych, czyli optymalizację ich transmisji.

„Wyszukiwanie towarów w nowej wersji mSymfonii ułatwią dodatkowe filtry, które mogą być utworzone przez użytkownika w programie Handel. Funkcjonalność ta pozwoli na podzielenie towarów wg zdefiniowanego przez użytkownika kryterium np. „nowości”, „promocje”, a kontrahentów wg kategorii lub segmentu. Ułatwi to znacznie wyszukiwanie towarów i kontrahentów oraz poruszanie się po dużej bazie danych. Dodatkową korzyścią nowej wersji jest przyspieszenie pracy programu i możliwość obsługi większej liczby danych, z zachowaniem intuicyjnej obsługi ergonomicznego interfejsu użytkownika” – mówi Marcin Żelazny z Sage Symfonia.
 
Wprowadzeniu nowej wersji aplikacji towarzyszy atrakcyjna oferta cenowa skierowana zarówno do nowych, jak i do aktualnych użytkowników programu Symfonia Handel premium. Obejmuje ona program mSymfonia i Pakiet Mobilna Firma oferowany wspólnie z PlusGSM. Nowi klienci mogą otrzymać bezpłatnie bazę danych Pervasive Workgroups 9.00, natomiast dotychczasowi użytkownicy oprogramowania Handel premium dodatkowo będą mogli zaktualizować poprzednią wersje programu na promocyjnych warunkach. Klienci, którzy zdecydują się na zakup mSymfonii w ramach nowej odsłony „Pakietu Mobilna Firma” otrzymają – poza bezpłatnym dodaniem bazy danych Pervasive Workgroups 9.00. – również rabat na program Symfonia Handel premium.

Źródło: www.symfonia.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top