loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Rol-Mar z Impulsem ERP

 BPSC rozpoczyna wdrożenie zintegrowanego systemu ERP - Impuls 5 w przedsiębiorstwie Rol-Mar, jednym z krajowych liderów w dystrybucji wyposażenia technicznego dla rolnictwa. System ma być unikatowym rozwiązaniem dopasowanym do specyficznych wymagań Rol-Maru.


Rol-Mar swą działalność rozpoczął w 1989 roku, produkując części zamienne dla maszyn rolniczych i zaspakajając głównie potrzeby rynku lokalnego. Aktualnie firma działa na terenie całego kraju, zdobywając pozycję lidera, dysponując własnym transportem, dużą powierzchnią magazynową (ponad 5 tys. m2) i przede wszystkim ogromnym potencjałem rozwojowym.

Implementacja systemu klasy ERP jest kolejnym etapem rozwoju, pozwalającym zdynamizować działalność przedsiębiorstwa. Rol-Mar wybierając system ERP kierował się głównie elastycznością ofert. System musiał zostać „dopasowany” do już działającego w firmie oprogramowania, które umożliwia bieżącą analizę stanów magazynowych pod kątem trendów rynkowych. Specjalistyczne oprogramowanie, za pomocą, którego przeprowadzane są niezwykle szczegółowe analizy umożliwia maksymalne zracjonalizowanie polityki magazynowej. Impuls 5 ma obok swych podstawowych funkcji wspomagać pracę tego systemu, dostarczając w czasie rzeczywistym kompleksowy, niezbędny zestaw informacji (tylko wówczas będzie ono całkowicie spełniało swe funkcje).

Jak podkreślają przedstawiciele Rol-Maru, BPSC jest firmą elastyczną, gwarantującą prawidłowy przebieg wdrożenia. Impuls 5 umożliwi dostarczenie prawidłowej informacji dotyczącej m.in. wielkości obrotu i zysku na każdej pozycji asortymentowej. Zapewni także wiedzę nt. utraconych korzyści z tytułu np. nieterminowych czy niepełnych dostaw zarówno do klientów końcowych, jak i dostawców.

Źródło: www.bpsc.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top