loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
20 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 51 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Firmy mogą sprzedawać więcej i wygodniej dzięki Analitykowi Sprzedaży

SAGEPrace zespołów sprzedażowych mogą być znacznie usprawnione dzięki narzędziom udostępnionym w systemach ERP. Według danych opublikowanych w serwisie CPIO.co.uk, dobrze dobrany system IT zwiększa wydajność sprzedawcy o 41%.

 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
Efektywność zespołów sprzedażowych zwiększa się dzięki temu, że zarówno managerowie, jak i specjaliści ds. sprzedaży mają dostęp do potrzebnych informacji w czasie rzeczywistym. Badanie IDG Research Service na zlecenie Sage wykazało, że poprawia jakości informacji dzięki wdrożeniu systemu ERP, zwiększa produktywność całego przedsiębiorstwa o 10%. Firmy efektywnie używające systemu ERP, lepiej zarządzają swoimi danymi. To przekłada się na szybszy wzrost – podmioty, które efektywnie wykorzystują informacje, rozwijają się aż o 35% szybciej od tych, które robią to mniej skutecznie.

Co jest ważne przy wyborze oprogramowania do obsługi procesów handlowo-sprzedażowych?
 
  • analiza sprzedaży w czasie rzeczywistym
  • ewidencja i analiza obszernych danych sprzedaży, zakupu, ruchów magazynowych, naliczanych kosztów i przychodów w odpowiedzi na bieżące potrzeby informacyjne np. cechy towaru, kontrakty, zamówienia, realizowane projekty itp. 
  • analizy dokumentów wzbogacone o fakty gospodarcze (informacje analityczne powiązane z pozycjami dokumentów) 
  • gotowe, predefiniowane analizy oraz możliwość tworzenia własnych raportów 
  • możliwość rozszerzania bazy informacji zarządczych o dane na temat sprzedaży, zakupów i kontrahentów. Dodając kolejne wymiary etykiet, jest możliwa głębsza analiza sprzedaży oraz pozyskanie większej ilości szczegółowych informacji o towarze
 
Wsparcie procesów sprzedażowych jest szczególnie istotne dzisiaj. Współcześni klienci podejmują decyzje zakupowe po przeanalizowaniu wielu opcji i informacji. Firmy muszą więc wkładać więcej wysiłku w pozyskiwanie i utrzymywanie klientów. Z pomocą przychodzą nowoczesne, dobrze dobrane i optymalnie wdrożone rozwiązania sprzedażowe klasy ERP – mówi Tomasz Kozłowski, kierownik ds. rozwoju produktu w Sage.
Jak dodać skrzydeł zespołom sprzedażowym?

Aby ułatwić pracę managerów w firmie, warto przetestować nowy moduł w systemie Sage Symfonia ERP – Analityk Sprzedaży, który pozwoli na bieżąco kontrolować procesy biznesowe i czuwać nad realizacją planów sprzedaży. Do najważniejszych jego zalet należą:
 
  • Przejrzyste dane dla sprzedawców, zespołów sprzedażowych i ich managerów 
  • Tematycznie ułożone raporty w zbiór kokpitów pokazujących syntetyczne informacje z możliwością analizy szczegółów od szczegółów aż do głównych danych samego dokumentu 
  • Automatycznie generowane raporty w oparciu o dużą ilość istniejących wymiarów.
Dzięki temu kierownik działu sprzedaży zyskuje:
  • Stałą kontrolę swojego biznesu 
  • Łatwy dostęp do danych, dzięki czemu oszczędzisz czas nie tylko swój, ale także całego zespołu sprzedażowego 
  • Czytelne i łatwe w interpretacji dane, które pomogą Ci na bieżąco kontrolować postępy w realizacji określonych celów sprzedażowych.
Analityk Sprzedaży to nowy moduł w systemie Sage Symfonia ERP Handel w wersji 2018. System jako całość zapewnia:
  • Dostarczanie spójnych informacji ze wszystkich obszarów funkcjonowania firmy.
  • Szybki i łatwy dostęp do raportów i analiz. 
  • Definiowanie oraz kontrolowanie budżetu. 
  • Uporządkowanie procesów handlowych 
  • Automatyzacje pracy sprzedawców i zespołów sprzedażowych.

Źródło: www.sage.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top