loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

itcube logoW listopadzie 2008 zakończyło się wdrożenie systemu ITCube CRM w warszawskiej firmie Accuro-Sumer sp. z o. o.. ICsolutions przekazało do użytkowania aplikację w następującej konfiguracji: CRM, MAIL, PROJEKTY, SERWIS, RAPORTY CR, FAX, Integracja z systemem Symfonia Premium. Z systemu ITCube aktualnie korzysta 15 użytkowników. Oprogramowanie klasy CRM miało przede wszystkim za zadanie usprawnić obieg informacji w firmie, przyspieszyć przygotowywanie ofert oraz zapanować nad tworzeniem harmonogramów wizyt handlowych.


Ważnym wymaganiem postawionym przed oprogramowaniem klasy CRM była możliwość zarządzania zleceniami i działaniami serwisowymi wykonywanymi na urządzeniach, które firma sprzedaje. Z pośród systemów dostępnych na polskim rynku wybór padł na program ITCube CRM – sprawdzone, polskie rozwiązanie, które dodatkowo zapewnia przepływ informacji z systemem 
ERP jaki jest wykorzystywany w firmie, a mianowicie - Symfonią Premium. Integracja z tym system nie tylko umożliwia wymianę danych na temat kontrahentów oraz produktów, ale także zapewnia wgląd w we wszystkie dokumenty handlowe (np.: niezapłacone faktury).

Historia wdrożenia

Wdrożenie w firmie Accuro-Sumer Sp. z o. o. rozbite zostało na dwa etapy. Zgodnie z życzeniem Klienta, pierwszy etap obejmował instalację oprogramowania oraz spięcie go z systemem Symfonia Premium. Dzięki temu CRM został „zasilony” danymi dotyczącymi kontrahentów oraz produktów, a użytkownicy nie mieli wrażenia, iż pracują na pustym systemie. Co więcej pracownicy od razu mieli korzyść z wglądu w historię rozliczeń z klientami, przez co nie musieli kontaktować się z działem księgowym przed wyjazdem do Klienta. W pierwszym etapie zostały skonfigurowane także dodatkowe moduły takie jak moduł pocztowy czy serwisowy. Prace związane z tym etapem zakończyły się szczegółowymi szkoleniami dla pracowników z podstaw systemu.

Etap drugi to instalacja kolejnych modułów. W szczególności został skonfigurowany moduł faksowy, aby jeszcze bardziej usprawnić obieg dokumentów oraz ułatwić pracę handlowców – przedstawiciel handlowy będąc poza biurem może w łatwy sposób przygotować ofertę i wysłać ją faksem do Klienta. Podczas tego etapu zostały także rozwiane wszelkie wątpliwości, które zrodziły się podczas użytkowania systemu. Etap ten zakończył się szkoleniem z nowej funkcjonalności systemu.

ITCube to świetne narzędzie porządkujące informacje w firmie. Dzięki niemu mamy w firmie znacznie większy porządek oraz zdecydowanie łatwiej możemy zapanować i skoordynować prace w dziale handlowym i serwisowym. - podkreśla pan Piotr Tuchowski, członek Zarządu firmy.

Obecnie w firmie Accuro-Sumer Sp. z o.o. wykorzystywana jest najnowsza wersja oprogramowania ITCube 8.0

Forma finansowania

Firma Accuro-Sumer Sp. z o. o. zdecydowała się nie angażować własnych środków pieniężnych na zakup systemu ITCube, tylko wybrała leasing jako formę finansowania. Wybór firmy leasingowej padł na Europejski Fundusz Leasingowy, z którym ICsolutions posiada podpisaną umowę na leasingowanie oprogramowania. Dzięki tej umowie znacznie upraszcza się procedura otrzymania leasingu oraz skraca czas potrzebny na sfinalizowanie wszystkich formalności.

Charakterystyka klienta

Accuro-Sumer Sp. z o.o. powstała w wyniku sfinalizowania projektu połączenia dwóch firm produkujących sprzęt do fizykoterapii (Accuro) i kinezyterapii (Sumer). W wyniku pierwszej tego typu fuzji na polskim rynku fizjoterapii i rehabilitacji powstała firma pod nazwą Accuro-Sumer sp. z o. o., której celem jest połączenie sił i możliwości dwóch wiodących w swoich dziedzinach polskich producentów sprzętu medycznego.

Accuro-Sumer Sp. z o.o. przyjęła mieszaną formułę sprzedaży. Zajmuje się dystrybucją sprzętu, nie tylko poprzez sieć dealerów, ale także dociera bezpośrednio do klientów końcowych. Oprócz wyrobów własnej produkcji oferuje również szeroką gamę innych urządzeń wytwarzanych w Polsce oraz za granicą, z obszaru fizjoterapii, rehabilitacji i odnowy biologicznej. Firma występuje również w przetargach i kompletuje dostawy na potrzeby odbiorców indywidualnych i placówek służby zdrowia. W najbliższym czasie oferta firmy zostanie jeszcze bardziej rozszerzona w kierunku zapewnienia wszystkim kategoriom klientów kompleksowej obsługi w jednym miejscu.

Źródło: www.itcube.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top