sykof hr logoSyKOF HR

(Systemy Informatyczne SYKOM Sp. z o.o..)

SyKOF HR to wydajny, bezpieczny i niezawodny system kadrowo-płacowy nowej generacji, który zapewni Tobie spokój i pewność a Twojej firmie przewagę organizacyjną. Nowoczesne rozwiązania zastosowane w SyKOF HR automatyzują wszystkie procesy, co skutkuje odciążeniem działu HR od powtarzalnych, uciążliwych czynności. Dzięki temu więcej czasu i uwagi można poświęcić na miękki HR zajmujący się szeroko pojętą jakością pracy pracowników.
 

 
Ogólny opis systemu:
Wykorzystując zaawansowane funkcjonalności systemu, użytkownik korzysta wyłącznie z prostych komunikatów, na podstawie których program realizuje jego polecenia. Na przykład: wystarczy wskazać, że pracownik będzie wynagradzany określoną stawką miesięczną, dodatkiem i premią – i tylko na podstawie tych informacji SyKOF HR wykona wszystkie potrzebne obliczenia, co więcej zadba, aby wszystko było wykonane na czas i zgodnie z przepisami. Nie ma potrzeby, aby tak jak w innych programach, samodzielnie zajmować się definiowaniem składników wynagrodzenia czy wskazywaniem, które z nich mają być uwzględnione na liście płac. Zapomnij o ręcznym wyliczaniu wartości i wprowadzaniu ich na listy płac. SyKOF HR automatycznie wytworzy kwoty odpowiednich składników płacowych, prawidłowo obliczy składki i podatki oraz rozdzieli wynagrodzenia na odpowiednie konta księgowe. Wykorzystując nasz prosty w obsłudze system i odpowiednio go konfigurując, sprawisz, że niemal wszystkie obliczenia będą robiły się bezobsługowo. Wyeliminujesz potrzebę ręcznego przetwarzania danych jednocześnie minimalizując ryzyko popełnienia błędów. Możesz mieć pewność, że system zadba o terminową i prawidłową realizację Twoich zadań.

SyKOF HR nie poprzestaje na obsłudze standardowych zagadnień kadrowo-płacowych. Jest oprogramowaniem posiadającym wszystkie funkcjonalności potrzebne do kompleksowej obsługi pracowników. Zapewnia, że pracownicy są umieszczeni na odpowiednich stanowiskach zgodnie z posiadanymi umiejętnościami, a w przypadku wystąpienia braków kadrowych pozwala na szybkie generowanie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych.

W systemie tworzenie grafików pracy i prowadzenie ewidencji czasu pracy jest niezwykle proste i wygodne. Harmonogramy z SyKOF HR tworzą się w większości przypadków same. Ponadto system kontroluje aby były one zgodne z przepisami i w razie nieprawidłowości wykrywa i sygnalizuje błędy. Dodatkowo system można połączyć z rejestratorami wejść/wyjść, dzięki czemu ewidencja czasu pracy staje się jeszcze bardziej zautomatyzowana. Co więcej, system nie wymaga posiadania specjalnych czytników aby móc korzystać z tego typu funkcjonalności. Dla osób pracujących przy komputerze istnieje możliwość zaznaczania w systemie wejść i wyjść. Dzięki temu firma zyskuje dostęp do zawsze aktualnych informacji np. kto i kiedy przebywa na terenie firmy, w poszczególnych jednostkach organizacyjnych, w delegacji czy pracy zdalnej. Jest to jedna z wielu funkcjonalności dostępnych dla każdego pracownika na tzw. „Portalu Pracownika” będącym częścią naszego systemu.

SyKOF HR posiada rozwinięte narzędzia do samoobsługi pracowniczej, które dają możliwość np. składania wszelkich wniosków kadrowych, uzupełniania przebiegu delegacji, sprawdzania ilości pozostałego do wykorzystania urlopu czy obejrzenia swojego paska płacowego. Obsługa systemu jest możliwa z dowolnego miejsca na świecie przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych. Każdy pracownik ma dostęp do gotowych szablonów wniosków, które wypełnia jedynie zmieniającymi się danymi. Złożony w systemie wniosek od razu trafia do Portalu Przełożonego, gdzie upoważniona osoba decyduje o akceptacji lub odrzuceniu wniosku. Jak przystało na nowoczesne oprogramowanie, SyKOF HR podąża za rozwojem technologicznym posiadając funkcję elektronicznych podpisów kwalifikowanych oraz biometrycznych, dzięki którym możliwe jest wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentacji pracowniczej i całkowite wyeliminowanie papieru w Twojej firmie.

SyKOF HR świetnie radzi sobie również z tematem oddelegowań pracowników za granicę, umożliwiając gromadzenie potrzebnej dokumentacji. Rozliczanie pracowników przebywających w różnych krajach w jednym miesiącu nie stanowi żadnego problemu. System kontroluje czas pracy za granicą i wynagradza w odpowiedniej walucie.

Producentem systemu SyKOF HR jest polska firma Sykom Sp. z o.o. Zespół naszych doświadczonych specjalistów reaguje na zmiany w przepisach i aktualizuje system z wyprzedzeniem. Użytkownicy SyKOF HR mają możliwość zapoznania się ze zmianami odpowiednio wcześniej, co zapewnia poprawność rozliczeń oraz zwiększa komfort pracy. Na każdym etapie współpracy jesteśmy blisko naszych klientów, wyjaśniając wszelkie wątpliwości oraz udzielając pomocy.

System SyKOF HR zapewnia wysokie bezpieczeństwo danych, zgodność z przepisami prawa w zakresie przetwarzania danych kadrowych, rozliczania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, podatków oraz składek ZUS. Korzystając z programu SyKOF HR nie trzeba pamiętać, które zmiany kadrowe należy zgłosić do ZUS i z jakiego formularza skorzystać. System analizuje każde wprowadzone zmiany i na tej podstawie tworzy gotowe raporty, które poprzez pliki KEDu można zaimportować do programu Płatnik ZUS. SyKOF HR został zaprojektowany tak, aby obsłużyć wszystkie rodzaje korekt. Po uzupełnieniu/korekcie danych, program prawidłowo oblicza dodatkowe wynagrodzenie (na plus lub na minus), koryguje składki i podatki, kwalifikując je do odpowiednich miesięcy oraz wytwarza wszystkie potrzebne deklaracje. Generuje sprawozdania i deklaracje do PPK, GUS, PFRON. Obsługuje całość zagadnień związanych z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych i obsługą rozliczeń SODIR. Umożliwia generowanie i wydruk dokumentów pracowniczych m. in. umowy o pracę, aneksy i porozumienia zmieniające, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, skierowania na badania lekarskie, druk Z-3, ERP-7 i wiele innych. Wspiera automatyczny backup danych wraz z powiadomieniami na maila. Daje możliwość zarządzania uprawnieniami, ograniczając dostęp do wybranych danych (np. kierownicy mogą uzyskać dostęp tylko do uzupełnienia ewidencji wyłącznie swojego działu).

Trójwarstwowa architektura systemu SyKOF HR gwarantuje wydajną pracę. SyKOF HR wykonuje wszystkie zaawansowane obliczenia, zestawienia i raporty. Zapewnia szybkie uzyskanie potrzebnych informacji bez konieczności posiadania stacji roboczych wyposażonych w dużą pamięć. Pozwala na efektywną pracę wielu użytkowników przy stosunkowo niskich nakładach finansowych przeznaczonych na infrastrukturę informatyczną. Istnieje możliwość umieszczenia systemu w chmurze lub na serwerze, w zależności od preferencji danej firmy. Portal Pracownika może być dostępny dla wszystkich pracowników. Działa poprzez przeglądarkę internetową i nie wymaga instalacji żadnego oprogramowania.

Wszystkie moduły (funkcjonalności) zawierają się w jednym kompleksowym systemie pracującym na jednej bazie danych. W systemie SyKOF HR raz wprowadzona informacja trafia do modułów, w których będzie przetwarzana. Obsługa wszystkich modułów systemu odbywa się w analogiczny sposób, w przejrzystych oknach z możliwością pracy na wielu zakładkach jednocześnie. System pozwala dostosować układ wyświetlanych danych do preferencji i potrzeb użytkowników z możliwością zapisu tego widoku. Skutecznie przyspiesza to realizację obowiązków, wspiera efektywność pracy i koncentrację na strategicznych zadaniach.

SyKOF HR można zintegrować z praktycznie każdym systemem ERP, księgowym czy programem do budżetowania. Wymiana danych może odbywać się w pełni automatycznie.
System SyKOF HR pozwala wybrać i zakupić funkcjonalności, które będą w danym momencie wykorzystywane, z możliwością ich późniejszego poszerzenia w zależności od potrzeb. Płacisz za te moduły, które w praktyce wykorzystujesz.

System wyróżnia się intuicyjnym interfejsem, który sprawia, że obsługa jest łatwa nawet dla nowych użytkowników. Ponadto dbamy nie tylko o zapewnienie szerokich możliwości obsługi procesów kadrowo-płacowych przy użyciu naszego systemu, ale także o to, aby był on atrakcyjny wizualnie.

Widok panelu „Delegacje” na Portalu Pracownika

screen portal pracownika 1

Widok panelu „Analizy i Raporty” w SyKOF HR

screen analizy i raporty 2 2

Dedykowane branże:
System jest w stanie dostosować się do każdej branży – np. budownictwo, przedsiębiorstwa robót drogowo-mostowych, produkcja, przemysł wydobywczy, przemysł spożywczy, chemiczny i farmaceutyczny, usługowy, instytuty naukowe, agencje pracy tymczasowej, jednostki administracji publicznej

Przykładowe wdrożenia
Przykładowe wdrożenia: Dowiedz się więcej - KLIKNIJ

Docelowy użytkownik:

SyKOF HR dedykowany jest dla średnich i dużych firm, instytucji oraz Agencji Pracy Tymczasowej. Występuje również w wersji SMALL dla mniejszych firm. System dostosowuje się do potrzeb rosnącej firmy. Oprogramowanie obsługuje zarówno małe przedsiębiorstwa, jak i duże korporacje, umożliwiając skalowanie funkcjonalności wraz z rozwojem biznesu.


Ilość zrealizowanych wdrożeń:
Dowiedz się więcej - KLIKNIJ


Preferowane platformy bazodanowe:

MS SQL


Opisy modułów:
Wybrane funkcjonalności systemu:
  • Rekrutacje i onboarding
  • Kadry - zarządzanie personelem
  • Podpisy elektroniczne i e-Akta
  • Płace 
  • Grafiki pracy
  • Rozliczanie czasu pracy
  • Portal pracownika
  • Koszty płac i księgowanie
  • Oddelegowania
  • Sprawozdania i rozliczenia
  • Rejestratory czasu pracy
  • Raporty i analizy
  • Umiejętności, badania i BHP
  • Pracownicy niepełnosprawni
  • Delegacje krajowe i zagraniczne
  • Asystent
  • Dynamiczne archiwum

Zapoznaj się z pełnymi informacjami na temat wszystkich funkcjonalności na naszej stronie www.sykofhr.pl


Czas wdrożenia:
1 - 6 miesięcy

Wymagania techniczne:Dowiedz się więcej - KLIKNIJ

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top