MAAT  - system ERPMAAT

(COMP Soft Sp. z o.o.)

 

Rozwiązanie klasy ERP. Szczególny nacisk został położony na zarządzanie procesami produkcyjnymi, w tym planowanie i harmonogramowanie, a także precyzyjne rozliczanie kosztów normatywnych i rzeczywistych.


Ogólny opis systemu:


























Nazwa systemu MAAT pochodzi od imienia egipskiej bogini prawdy i sprawiedliwości, będącej uosobieniem ładu i porządku we wszechświecie.
MAAT podzielony jest funkcjonalnie na moduły:

  • Finanse,
  • Majątek Trwały,
  • Sprawozdania Finansowe,
  • Gospodarka Magazynowa,
  • Sprzedaż,
  • Zaopatrzenie,
  • Magazyn Wysokiego Składowania,
  • Techniczne Przygotowanie Produkcji,
  • Planowanie i Uruchomienie Produkcji,
  • Kontrola Produkcji,
  • Rozliczenie Kosztów Produkcji,
  • Pracownicy,
  • CRM,
  • Przepływ Dokumentów.

Podstawowe zalety systemu, to:

  • rejestracja zdarzeń gospodarczych przedsiębiorstwa w czasie rzeczywistym,
  • automatyczne ich odwzorowanie w Rachunkowości Podatkowej i Zarządczej,
  • kontrola kosztowa i proceduralna funkcjonowania przedsiębiorstwa,
  • wspomaganie decyzji operacyjnych i strategicznych,
  • automatyczne przesyłanie informacji pomiędzy modułami,
  • generowanie dokumentów zgodnie z obiegiem dokumentów w przedsiębiorstwie,
  • możliwość integracji z otoczeniem (łączenie z pośrednikami, partnerami w standardzie SCM),
  • wysoki stopień parametryzacji umożliwiający wykorzystanie systemu w różnorodnych przedsiębiorstwach bez konieczności prac projektowo-programistycznych,
  • integracja systemu m.in. z czytnikami kodów kreskowych, elektronicznymi wagami.
  • rozbudowana grafika,
  • elastyczność raportowania,

Dedykowane branże:bez ograniczeń

Przykładowe wdrożenia:








Firmy:
  • Black Red White Biłgoraj,
  • BRW Mielec,
  • Sokółka Okna i Drzwi SA,
  • MARMA Polskie Folie,
  • Opakomet SA w Krakowie,
  • PUSiSW Glinik w Gorlicach,
  • LIS Poland w Żurawicy,
  • Igloomeat-Sokołów Sp. z o.o.,
  • Prospona Sp. z o.o. w Nowym Sączu,
  • LEIER Polska SA.
  • PETECKI Okna i Drzwi w Łasku
  • Geyer&Hosaja Sp. z o.o. w Mielcu

Docelowy użytkownik:

Przedsiębiorstwo produkcyjne.

Dla modułów związanych z zarządzaniem pracownikami, finansami, majątkiem trwałym, sprzedażą, zaopatrzeniem i gospodarką magazynową również instytucje finansowe, samorządowe i szpitale.


Ilość zrealizowanych wdrożeń:

Ponad 100


Preferowane platformy bazodanowe:ORACLE


Czas wdrożenia:12 miesięcy

Wymagania techniczne:
Serwer: co najmniej 2 GB RAM. HDD 100 GB. Dowolny system operacyjny, np. Linux, IBM AIX, Sun Solaris, MS Windows 2000.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top