msi logo MiS

(SAI)


MiS to oprogramowanie klasy ERP o wyjątkowo obszernych możliwościach dopasowania go do procesów i specyfiki przedsiębiorstwa. Charakteryzuje się innowacyjnymi rozwiązaniami maksymalnie ułatwiającymi pracę oraz zwiększającymi wydajność pracowników. Jest intuicyjny przez co prosty w obsłudze i wygodny.

 


 

Ogólny opis systemu:








MiS to Elastyczny system informatyczny dla przedsiębiorstw pozwalający zautomatyzować zarówno pojedyncze procedury w firmie jak i komplementarnie zrządzać wszystkimi procesami związanymi z produkcją magazynowaniem, logistyką, dystrybucją i sprzedażą.

Oprogramowanie MiS jest skalowalne co pozwala na rozwijanie go wraz ze wzrostem przedsiębiorstwa i rosnącymi potrzebami zautomatyzowania kolejnych procesów organizacji. Rozwiązania dobierane są w możliwie optymalny i ergonomiczny sposób aby zapewnić rozwój systemu w przyszłości oraz racjonalnie zarządzać wydajnością zasobów sprzętowych.

Dzięki stosowaniu ideologii SOA (Service Oriented Architecture) system MiS posiada niemal nieograniczone możliwości integracji z innymi systemami i urządzeniami dzięki czemu wspiera rozwój nowoczesnych technologii takich jak IoT czy RFID.

Więcej na temat nowych rozwiązań i trendów znajdą Państwo pod adresem: http://www.mis.sai.com.pl/news.html


Dedykowane branże:

MiS jest dedykowany dla przedsiębiorstw handlowych i handlowo-produkcyjnych z gałęzi przemysłu lekkiego a w szczególności dla branży retail, fashion, obuwniczej, produkcji seryjnej i jednostkowej.


Przykładowe wdrożenia:







Z sukcesem zrealizowaliśmy:

System zarządzający produkcją, magazynem, sprzedażą, logistyką, zakupami, obsługą POS w Gino Rossi S.A. oraz Simple Creative Products S.A. - Wdrożenia te charakteryzowały się kompleksowym podejściem do wszystkich procesów w przedsiębiorstwach a także zaawansowanymi innowacyjnymi rozwiązaniami automatyzującymi wiele procesów w firmie jak przykładowo: automatyczny replanishment, mobilny asystent sprzedawcy, analizy predykcyjne zakupów i wiele innych

Obsługa POS w Zakładach Porcelany Stołowej Lubiana S.A. – pierwsza integracja w Polsce systemu POS z systemem Infor M3


Docelowy użytkownik:


MiS znajdzie uznanie wśród managerów, którzy chcą maksymalnego dopasowania oprogramowania do swojej firmy oraz użytkowników otwartych na innowacyjne rozwiązania znacznie poprawiające wydajność procesów i ułatwiające pracę pracowników.

Ilość zrealizowanych wdrożeń:Nasz system funkcjonuje w ponad 300 punktach obsługi sprzedaży w Polsce i Europie.

Preferowane platformy bazodanowe:
 PostgreSQL

Opisy modułów:






















































































Sprzedaż
  • wygodna ergonomiczna aplikacja dla POS (punktów obsługi sprzedaży)
  • wielu użytkowników na jednej stacji roboczej
  • łatwe i szybkie przełączanie pomiędzy użytkownikami
  • wiele paragonów otwartych jednocześnie
  • różne metody płatności, w tym płatności łączone
  • symulacje paragonów
  • automatycznie naliczane rabaty i akcje promocyjne
  • obsługa kart lojalnościowych i podarunkowych
  • e-commerce (integracja z platformami sprzedaży internetowej)
  • obsługa reklamacji i zwrotów
  • integracja z drukarkami fiskalnymi, terminalami danych i terminalami płatniczymi
  • obsługa zagranicznych systemów sprzedaży
  • fakturowanie
  • podgląd stanów magazynowych w innych lokalizacjach
  • sprzedaż B2B
  • zarządzanie wieloma cennikami
  • przypisywanie różnych cenników dla każdego z punktów sprzedaży, oddzielnie dla różnych klientów
  • wystawianie ofert i zamówień
  • wydruk etykiet (w tym etykietek cenowych, logistycznych, metek)
  • CRM/SFA (zarządzanie relacjami z klientami / asystent obsługi klienta)
  • śledzenie wysyłek towarów
  • zdjęcia produktów w aplikacji
  • mobilny asystent sprzedawcy (podpowiedzi dla sprzedawców dot. skorelowanego asortymentu)
  • automatyczny replanishment
Magazyn i logistyka
  • obsługa szerokiego spektrum dokumentów magazynowych
  • obsługa wielu magazynów, praca na magazynach rozproszonych
  • kompletacja zamówień z wielu magazynów
  • grupowanie zleceń wydania
  • zarządzanie lokalizacjami
  • serwer mobilnych terminali danych i czytników przenośnych pozwalający na mobilną obsługę magazynu
  • aplikacja dla mobilnych terminali danych pozwalająca realizować wszelkie operacje magazynowe
  • awizacje dostaw
  • inwentaryzacje (także inwentaryzacje częściowe)
  • alerty niskich stanów magazynowych w oparciu o zużycie w analogicznych okresach czasu oraz terminy dostaw
  • różne modele wyceny i wydawania zapasów z magazynu: FIFO (pierwsze przyszło, pierwsze wyszło), LIFO (ostatnie przyszło, pierwsze wyszło), FEFO (pierwsze traci ważność, pierwsze wychodzi) itp.
  • przystosowany do systemów RFID (identyfikacji radiowa produktów)
  • integracja z automatyką magazynową
  • voice picking
  • obsługa systemów wagowych
  • statystyki pracy magazynierów
Produkcja i zakupy
  • zarządzanie zapotrzebowaniem i zamówieniami
  • zarządzanie zakupami
  • planowanie zakupów
  • PLM (zarządzanie cyklem życia produktu)
  • tworzenie technologii produkcji
  • tworzenie dokumentacji produktu
  • kosztorysowanie produktu
  • harmonogramowanie produkcji
  • MRP planowanie zapotrzebowania materiałowego
  • traceability (śledzenie pochodzenia produktu)
  • rejestracja czasu pracy pracowników
  • zarządzanie środkami trwałymi
  • zarządzanie harmonogramem przeglądów i remontów urządzeń produkcyjnych
  • zarządzanie jakością produktów
  • integracja z automatyką przemysłową - systemami MES
Analizy/raporty
  • bardzo bogaty zestaw gotowych raportów i analiz
  • dostosowanie raportów do własnych potrzeb każdego użytkownika
  • raporty kontekstowe budowane w oparciu o aktywne tabele
  • eksport danych i raportów do plików .csv
  • dostęp do danych w czasie rzeczywistym
  • normalizacja danych, zapobieganie redundancji danych
  • graficzna wizualizacja raportów w tabelach i na wykresach
  • generowanie przejrzystych wydruków raportów w postaci sformatowanych dokumentów
  • aktywne alerty i trigery w raportach pozwalające wykrywać określone zdarzenia
Integracja z innymi środowiskami

dzięki stosowaniu ideologii SOA (Service Oriented Architecture) nasze oprogramowanie posiada niemal nieograniczone możliwości integracji z:
  • systemami produkcyjnymi MES
  • oprogramowaniem księgowo-kadrowym
  • innymi systemami ERP
  • systemami magazynowymi WMS
  • platformami e-commerce
  • platformami firm kurierskich
  • wagami automatycznymi
  • drukarkami etykiet
  • mobilnymi terminalami danych
  • urządzeniami auto ID typu czytniki kodów kreskowych
  • systemami IoT w tym RFID
  • systemami EDI (elektroniczna wymiana danych pomiędzy partnerami handlowymi)

Więcej informacji na stornie: http://www.mis.sai.com.pl/index.html


Czas wdrożenia:
Czas wdrożenia wynosi w zależności od złożoności i wielkości systemu od 1 do 5 miesięcy, preferujemy jednak ciągły kontakt z klientem w którym razem opracowujemy kolejne funkcjonalności dążąc do osiągniecia jak najlepszej efektywności.

Wymagania techniczne:
Środowisko Windows / Linux; wymagania sprzętowe adekwatne do ilości danych i rozbudowania systemu



PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top