loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Cyfryzacja w TBI Technology z systemem Comarch ERP XL
COMARCHFirma TBI Technology z Raciborza, działająca w branży CNC (komputerowe sterowanie urządzeniami numerycznymi), skutecznie scyfryzowała procesy księgowości, sprzedaży i nie tylko dzięki wdrożeniu systemu Comarch ERP XL.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


Na decyzję o przyspieszeniu cyfrowej transformacji wpłynęły m.in. przerwane łańcuchy dostaw, pandemia COVID-19 oraz wojna w Ukrainie. Z początku firma TBI Technology operowała na systemie Comarch ERP Optima, jednak z czasem, wraz z rozwojem firmy, zdecydowano się na wdrożenie systemu Comarch ERP XL. Implementacja przeprowadził Partner Comarch, firma 2BSOFT.

Współpracujemy z firmą Comarch od 2008 roku. Naszą ideą od początku była praca w jednym, zintegrowanym środowisku. W firmie jest wiele złożonych procesów: handel, serwis i produkcja maszyn. Nie ukrywam, że gdy pracowaliśmy w kilku środowiskach, mieliśmy problemy z przepływem informacji, uciekały nam pewne tematy — mówi Barbara Jacińska, wiceprezes TBI Technology.


Wdrożone oprogramowanie optymalizuje pracę w kluczowych obszarach firmy. Nawet tworzenie oferty zostało w dużym stopniu zautomatyzowane dzięki konfiguratorowi ofert.

Wcześniej, przed uruchomieniem konfiguratora w 50% ofert, zdarzały się jakieś błędy, nieścisłości. Po wdrożeniu ten problem pojawia się w 1% ofert — podsumowuje Danuta Posmyk, Specjalista ds. Marketingu w TBI Technology.


Obecnie po sprzedaży obrabiarek automatycznie generowana jest karta projektu z danymi urządzenia, wykorzystywana jako zlecenie produkcyjne. Comarch ERP XL pozwala także łączyć się z obrabiarką CNC u klienta i zdalnie przeprowadzić jej serwis.

W 90% przypadków nie ma konieczności wyjazdu do klienta. Przełożyło się to na zwiększenie komfortu pracy i obniżenie kosztów. Diagnostyka dodatkowo poprawia planowanie serwisu na przyszłość — opowiada Andrzej Będkowski, Koordynator Serwisu TBI Technology.


Sklep internetowy TBI Technology zintegrowany z Comarch ERP XL ułatwia sprzedaż zarówno maszyn, jak i całościowych rozwiązań CNC. Dzisiaj e-sklep to jeden z najbardziej dynamicznych kanałów handlu firmy.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top