loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Chemobudowa-Kraków S.A. wybiera system ERP SIMPLE
Doskonała organizacja operacyjna musi iść w parze z nowoczesnymi rozwiązaniami informatycznymi. Wybierając SIMPLE, firma PBP Chemobudowa Kraków S.A. zdecydowała się na zespół osób który najlepiej zrozumiał jej potrzeby.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Zespół ten pomoże wdrożyć nowe rozwiązanie SIMPLE.ERP, obok obszaru rachunkowości, logistyki, zakupów i sprzedaży, gospodarki magazynowej, wspierające: obsługę projektów budowlanych w Polsce i za granicą, zarządzanie flotą i majątkiem firmy, obsługę wypożyczenia maszyn i narzędzi, świadczenie napraw gwarancyjnych, ewidencję działalności hotelowej, a także obieg dokumentów i prowadzenie relacji z podwykonawcami.

Jednym z większych wyzwań firm z branży budowlanej jest kontrola budżetów projektów. Zbieranie informacji o kosztach projektu dopiero po zakończeniu etapu, nie pozwala na czas reagować na nieprawidłowości i obniża rentowność całego projektu. Rzeczywiste i aktualne dane o kosztach i przychodach na projektach to jeden z kluczy do sukcesu. Pozwoli to Chemobudowie zapobiec stratom podczas realizacji projektów na każdym z etapów i utrzymać ich marże. Obok ewidencji kosztów bezpośrednio w budżetach projektów, wdrożone będzie rozwiązanie controllingowe prezentujące na żądanie wszystkie dokumenty zakupu kosztowego i magazynowego w kontekście wybranego projektu”. – wyjaśnia Damian Płotnikowski, Key Account Manager Simple S.A.

Doskonalenie procesu wycen poprzez dostęp do danych lepszej jakości, pozwoli naszemu klientowi zwiększyć konkurencyjność ofert i dokładniej szacować marże projektów. Istotnym ułatwieniem będzie także łatwe i dobrze zorganizowane wypożyczanie narzędzi i maszyn używanych w trakcie realizacji projektów, co pomoże w ich prostej ewidencji i identyfikacji. Elektroniczny obieg dokumentów usprawni zarządzanie umowami z kontrahentami, procesy obsługi kaucji gwarancyjnych i korespondencji z podwykonawcami, i co bardzo istotne, obieg faktur w ramach prowadzonych projektów – podkreśla Dorota Leszczyńska, kierownik projektu Simple SA.


Źródło: www.simple.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top