loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

TRIBALLAT NOYAL modernizuje systemy komputeroe z Infor M3
Infor ogłosił, że rodzinna grupa Triballat Noyal, lider w dziedzinie ekologicznych produktów o najwyższej jakości i pionier sprzedaży soi we Francji, wdrożyła rozwiązanie Infor M3. Przyjęcie nowego rozwiązania do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) jest częścią zakrojonego na szeroką skalę projektu mającego na celu modernizację systemów informatycznych i zespołów.


{loadpoosition Wiadomosci_Dzial}
 
Grupa rodzinna Triballat Noyal została założona w 1951 roku po przejęciu małej firmy mleczarskiej w Noyal sur Vilaine, niedaleko Rennes. Firma, od trzech pokoleń silnie zakorzeniona w swoich wartościach, od lat 70. ubiegłego wieku stosuje ekologiczne, zrównoważone i lokalne metody uprawy i jest pionierem w branży etycznej i zrównoważonej żywności.

Obecnie grupa zatrudnia ponad 1300 pracowników w 17 zakładach we Francji, a w 2020 roku osiągnęła obroty w wysokości 335 mln euro. Do flagowych marek grupy należą Sojasun, Vrai, Petit Billy, Merzer oraz Terres et Céréales.

Ze względu na rozwój działalności we Francji oraz w Hiszpanii, Włoszech, Niemczech i Anglii, grupa poddała w wątpliwość znaczną część swoich procesów biznesowych i zdecydowała się zracjonalizować działalność, wykorzystując rozwiązanie informatyczne, które było w stanie usprawnić sterowanie operacjami i zarządzanie zakładami produkcyjnymi, skrócić czas potrzebny na zamknięcie ksiąg rachunkowych i wesprzeć rozwój międzynarodowy.

Nasze ambicje związane z rozwojem spowodowały konieczność gruntownego przeanalizowania transformacji naszej organizacji, zarówno pod względem narzędzi, jak i kapitału ludzkiego” – mówi Pierre Galeron, dyrektor ds. systemów informatycznych w Triballat Noyal. „Do niedawna nasze operacje były zarządzane za pomocą systemu ERP, który był z pewnością wydajny, ale po 25 latach rozwoju osiągnął granice swoich możliwości. Zdecydowaliśmy się zastąpić go systemem Infor M3, nowoczesnym rozwiązaniem zaprojektowanym z myślą o wymaganiach przemysłu spożywczego i zdolnym do wspierania naszego przyszłego rozwoju.


Projekt przebudowy systemu ERP był realizowany przez firmę Infor i jej partnera LTTD Consulting, którego zespoły wspierały ponad 30 pracowników działu IT Triballat Noyal. Pojawiło się wiele wyzwań w zakresie infrastruktury, jak również bezpieczeństwa, wsparcia, funkcjonalności, aplikacji biznesowych i zarządzania danymi. W projekcie uwzględniono wymagania i specyfikę działalności różnych jednostek biznesowych i rynków, którymi zajmuje się grupa Triballat Noyal (desery i słodkie przysmaki, napoje i gotowanie, catering, sery konsumenckie i sery tradycyjne).

O wyborze Infor M3 zadecydowały oczywiście funkcje zaprojektowane specjalnie dla przemysłu spożywczego -rozwiązanie to ma bardzo dobre opinie w sektorze rolno-spożywczym. Ponadto, możliwość integracji z rozwiązaniami innych firm i spełniania naszych wymagań w zakresie zarządzania finansami, administracji sprzedaży, logistyki (transport i gospodarka magazynowa) oraz produkcji przekonała nas do podjęcia takiej, a nie innej, decyzji” – powiedział Galeron.


Przy realizacji projektu korzystano ze wsparcia wszystkich zespołów firmy Infor we Francji i na najwyższych szczeblach zarządzania w skali międzynarodowej, a także partnera integracyjnego LTTD Consulting. „Towarzyszyliśmy firmie Triballat Noyal, aby zagwarantować każdemu pracownikowi pełne zrozumienie znaczenia projektu transformacji, jednocześnie zapewniając na każdym kroku o naszym stałym wsparciu i zaangażowaniu w powodzenie projektu” – komentuje Thierry Bigot, dyrektor handlowy LTTD Consulting.

Firma Infor jest bardzo zadowolona z tej współpracy z klientem, która rozpoczęła się w czerwcu 2018 r. i pomimo trudnych warunków w czasie pandemii doprowadziła projekt do końca w wyznaczonym terminie.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy być związani z marką, która jest znana i szanowana przez francuskich konsumentów” – mówi Jean-Lucien Meunier, dyrektor generalny Infor we Francji. „Projekt pozwolił na wykorzystanie naszego know-how w branży spożywczej, która stale znajduje się pod presją i której wytrzymałość podziwiamy, zwłaszcza w czasach kryzysu. Dzięki tego typu współpracy jesteśmy też w stanie wprowadzić do naszych rozwiązań więcej funkcji i innowacji, aby jak najlepiej sprostać wymaganiom naszych klientów.


Źródło: www.i-pcc.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top