loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
21 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 55 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności, JEST JUŻ DOSTĘPNY DO POBRANIA!


KLIKNIJ I POBIERZ EGZEMPLARZ JUŻ DZIŚ!


PARTNERZY RAPORTU ERP 2021

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Aircom Automotive, dostawca z branży motoryzacyjnej, wybrał rozwiązanie Infor CloudSuite Automotive, działające w oparciu o Amazon Web Services. Jego wdrożenie ma wesprzeć realizację celów związanych z rozszerzaniem działalności firmy na arenie międzynarodowej.

 REKLAMA 
 sente 
 
Aircom Group to polska grupa kapitałowa zajmująca się dystrybucją, na skalę międzynarodową, zestawów naprawczych do kół, produkcją sprężarek i uszczelniaczy dla producentów samochodowych OEM (producentów oryginalnego wyposażenia). Aircom produkuje również kompresory do foteli amortyzowanych pneumatycznie.

Szukaliśmy skalowalnego rozwiązania, które pozwoli nam usprawnić procesy i wesprze dynamiczny rozwój biznesu” – mówi Dominik Gschwender, CEO Aircom – Prowadzenie działalności na skalę międzynarodową wiąże się z szeregiem wyzwań, którym trzeba sprostać. Rozproszona produkcja, zarządzanie łańcuchami dostaw, zapewnienie efektywnego wsparcia klientom, skomunikowanie poszczególnych procesów – to tylko niektóre z nich. Do tego jesteśmy właśnie w fazie intensywnego wzrostu naszej firmy. Już za chwilę rozpoczniemy działalność produkcyjną w Indiach i w Meksyku. Potrzebujemy więc profesjonalnych, sprawdzonych narzędzi, jak te oferowane przez Infor” – dodaje Dominik Gschwender.


Wybór Infor CloudSuite Automotive zapewnia firmie dostęp do skalowalnego, kompletnego rozwiązania branżowego, pozwalające jednocześnie na ograniczenie kosztów infrastruktury.

Wybraliśmy Infor CloudSuite Automotive ponieważ jest rozwiązaniem dedykowanym dla branży motoryzacyjnej ze specjalistycznymi funkcjami oraz gotowym zestawem najlepszych praktyk pozwalających na szybsze i tańsze wdrożenie” – mówi Gschwender. „Jestem przekonany, że rozwiązanie to wesprze Aircom w dalszym rozwoju biznesu” – dodaje.


Najważniejszymi celami implementacji są: wymiana obecnego systemu na bardziej nowoczesny i funkcjonalny, rozwinięcie biznesu o nowe obszary, a także wdrożenie sprawdzonych praktyk branżowych. Chmurowe rozwiązanie Infor pozwoli w elastyczny sposób rozwijać biznes w skali globalnej, szczególnie w Chinach, Indiach i w Meksyku.

Wdrożenie systemu realizuje firma Merino Consulting Service BV – międzynarodowy partner implementujący rozwiązania Infor oraz wspierająca ją w Polsce firma S&T, partner Infor w Polsce. Warto podkreślić, że z uwagi na wyjątkową sytuację epidemiczną, większość prac wdrożeniowych odbywać się będzie zdalnie.

Dzięki naszej wiedzy branżowej i bogatemu doświadczeniu z Infor CloudSuite Automotive Multi Tenant, byliśmy w stanie przyjąć zwinne podejście przy dostarczeniu rozwiązania, które będzie wspierać międzynarodowy rozwój Aircom” – mówi Kris Ulburghs wiceprezes ds. sprzedaży Merino Consulting Services BV.


Rozwiązanie Infor CloudSuite Automotive oraz Infor Implementation Accelerator for Automotive pozwolą nam lepiej przygotować się do nowych potrzeb odbiorców motoryzacyjnych. Ponieważ jest to rozwiązanie obsługujące wielu użytkowników, będzie stale aktualizowane przez firmę Infor o funkcjonalności i innowacje tworzone specjalnie dla branży motoryzacyjnej. Eliminuje to konieczność aktualizacji systemu, co pozwoli na efektywne wdrażanie nowych funkcjonalności bez narażania przedsiębiorstwa na ryzyko długich projektów wdrożeniowych – ocenia Dominik Gschwender z Aircom.


System będzie wykorzystywany po wdrożeniu w Polsce przez ponad 100 osób, następnie będzie rozszerzany na kolejne kraje.

Źródło: Infor

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top