loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

COMARCHJest już dostępna nowa wersja oprogramowania Comarch ERP Enterprise. Zawiera ona szereg innowacji w zakresie wydajności oraz user interface. Nowe funkcje i aplikacje uzupełniły szeroki wachlarz możliwych zastosowań. Do najważniejszych usprawnień w Comarch ERP Enterprise należą szybka infrastruktura, nowy interfejs użytkownika oraz szereg aplikacji dostosowanych do wymogów przedsiębiorstw różnorodnych branż

 
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Comarch ERP Enterprise to zintegrowane oprogramowanie do zarządzania firmą. Przeznaczone jest głównie dla firm produkcyjnych oraz handlowych, które prowadzą działalność hurtową, detaliczną czy też online. Cechą wyróżniającą system jest wielofirmowość, czyli funkcja do zarządzania procesami w grupach kapitałowych oraz firmach transgranicznych. Comarch ERP Enterprise jest rozwiązaniem dostępnym również w modelu chmurowym, w całości dostępnym przez przeglądarkę internetową.

Wydajność, możliwość integracji i ergonomia

Przy pracach nad nową wersją Comarch ERP Enterprise, projektanci oraz specjaliści UX zadbali o ergonomię oraz przyjazności dla użytkownika. Dla całego systemu wdrożono całkowicie odświeżony interfejs powstały na bazie Comarch Design System (CDS), w którym zastosowano nowoczesne, skalowane ikony. Szybsza infrastrukturę pozwoliła na zwiększenie wydajności i stabilności całego systemu. Taka technologia daje możliwość jeszcze sprawniejszej integracji np. z systemami zewnętrznymi oraz szybszą wymianę danych.

Księgowość bez granic oraz wielofirmowe zarządzanie

Liczne moduły pozwalają na realizacje w systemie procesów związanych z transgraniczną i międzynarodową działalnością przedsiębiorstwa. System można skonfigurować w taki sposób, aby odzwierciedlał wewnętrzną strukturę firmy. Umożliwia to skuteczne zarządzanie wielospółkową i wielozakładową strukturą organizacyjną przedsiębiorstwa, które działa lokalnie i międzynarodowo, ponieważ CEE dostępny jest w różnych wersjach krajowych, m.in.: austriacka, francuska, niemiecka, polska. W systemie można utworzyć dane do faktur wymagane do unijnej procedury Mini One Stop Shop (MOSS).

Kolejne modernizacje umożliwiają Zrobotyzowaną Automatyzację Procesów (RPA): za pomocą aplikacji wywoływanych w tle oraz funkcji w zarządzaniu przepływem pracy można zautomatyzować procesy, co przynosi wiele korzyści dla logistyki magazynowej. Nowością jest również automatyczne tworzenie standardowych kodów kreskowych oraz kodów QR, optymalizacja prostych zwrotów do dostawców a także automatyczne rozpoznawanie faktury zakupu za pomocą funkcji optycznego rozpoznawania znaków (OCR).

Mobilność i zgodność

Rozwinięta została funkcja inwentaryzacji na urządzeniach mobilnych dla integracji z Comarch POS. W kwestii zarządzania zgodnością oraz w świetle wymogów RODO wprowadzono następujące rozwiązania: podpis cyfrowy z możliwością importu np. poprzez urządzenia mobilne, dodatkowe dwustopniowe potwierdzenie przy deklaracjach (tzw. Double-Opt-In).

Więcej niż system ERP

Comarch ERP Enterprise jest oprogramowaniem klasy EPR dla przedsiębiorstw działających w różnych branżach, m.in: produkcji seryjnej, handlu hurtowym, detalicznym czy sprzedaży online. Dzięki rozbudowanej funkcjonalności, narzędzie obejmuje swoim zasięgiem każdy obszar działalności firmy. produkcję, logistykę magazynową, zarządzanie projektami i procesami a także operacjami księgowymi, finansowymi oraz controllingiem. System posiada zintegrowane rozwiązanie Comarch BI do analizowania i przygotowywania raportów z działalności firmy. Dla przedsiębiorstw działających w branży handlowej Comarch ERP Enterprise jest narzędziem typu Omnichannel, czyli gotową platformą do uruchomienia wielokanałowej sprzedaży. W szybki sposób umożliwia: podłączenie dowolnych serwisów sprzedażowych jak Amazon czy Ebay, aktywowanie gotowych interfejsów do współpracy z szeroką paletą sklepów internetowych oraz uruchomienie lokalnych i mobilnych stanowisk kasowych oraz call center.

Struktura systemu umożliwia integrację z innymi oprogramowaniami Comarch jak i rozwiązaniami firm trzecich. dzięki dostępności i możliwościom tworzenia połączeń pozwala na integrację z niemal każdą infrastrukturą IT, co z kolei otwiera możliwości podpięcia takich rozwiązań jak Internet Rzeczy (IoT).

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top