loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ
Rozwój firmy działającej w branży retail jest uzależniony od wykorzystania nowości technologicznych, w tym wyspecjalizowanych systemów informatycznych. Problemy związane ze sprawną organizacją pracy rozproszonej sieci handlowej, niezaburzonym obiegiem informacji i dokumentacji czy budową wydajnego łańcucha dostaw, wymagają skoordynowanego działania. To właśnie wielofunkcyjne systemy ERP wdrażane przez firmę SerwNet, pozwalają usprawnić procesy zarządzania we wszystkich obszarach funkcjonowania sieci handlowej, sprzyjają wzrostowi wskaźników sprzedaży i wspierają optymalizację kosztów.


 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
Branża handlu detalicznego przechodzi liczne przeobrażenia związane np. z rosnącym znaczeniem sprzedaży online, ekspansją technologii mobilnych czy wzrastającym wpływem social media na proces zakupowy. Detaliści zmagają się z silną konkurencją i coraz większymi wymaganiami klientów. Kupujący stał się bardziej wymagający i świadomy, oczekuje kompetentnej i sprawnej obsługi, często kieruje się w swych decyzjach zakupowych sympatią do marki. Źle obsłużony lub zawiedziony niedostępnością wybranego produktu, może do sprzedawcy nigdy nie wrócić. Aby relacje z kupującymi układały się pomyślnie, procesy sprzedażowe działały bez zarzutu i panował porządek organizacyjny we wszystkich oddziałach sieci, detaliści potrzebują jak nigdy dotąd nowoczesnych narzędzi wspomagających procesy zarządzania.

Konsumenci dokonujący zakupów, zwłaszcza tych przez internet, chcą aby realizowały się one automatycznie. Aby nie trzeba było myśleć ani pamiętać o odbiorze paczek ze sklepu, o zamówieniu w tym celu kuriera. Dlatego sklepy korzystające z naszych usług wdrożeniowych mogą przestać martwić się o sprawność systemów ERP. Płynność działań w tym zakresie znajduje się po stronie naszej firmy, która powstała, aby maksymalnie uprościć życie klientom m.in. z branży retail.” – podsumowuje Piotr Suwałowski, Prezes Zarządu firmy SerwNet, producenta i dystrybutora oprogramowania klasy ERP z ponad 20-letnim doświadczeniem.


Istotnym atutem ERP dla retail jest ponadto ich kompleksowość i elastyczność, pozwalająca projektować oprogramowanie dostosowane do potrzeb konkretnej firmy, w tym także bardzo szczegółowych i zindywidualizowanych rozwiązań. Dobrym przykładem na to, jak kompleksowo systemy ERP usprawniają organizację w branży retail, może być współpraca firmy SerwNet ze szwedzką siecią sklepów sprzedających między innymi artykuły gospodarstwa domowego.

Firma SerwNet wdrożenie systemu Symfonia ERP uzupełniła m.in. o instalację niezbędnego sprzętu we wszystkich salonach marki, indywidualny projekt intuicyjnego interfejsu i implementację narzędzi do sprzedaży ratalnej. W założeniach wydajniejszy system miał zastąpić ten już niewydolny w stosunku do rosnących potrzeb sieci. Finalnie jego wprowadzenie zaowocowało optymalizacją wielu innych ważnych procesów sprzedażowych, co z sukcesem przełożyło się na rozwój sieci sprzedaży tego klienta. Eksperci firmy SerwNet potrafią dostosować funkcjonalności wdrażanych oprogramowań do potrzeb biznesowych swoich klientów, co przekłada się wprost proporcjonalnie na ich zadowolenie.

Źródło: SerwNet

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top