loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

todisNowe użyteczne funkcje wraz dodatkowymi możliwościami raportowymi i analitycznymi, które pobudzają elastyczność i napędzają wzrost przedsiębiorstw.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
Podczas dorocznej konferencji klientów Insight 2019 w Las Vegas firma Epicor zapowiedziała wprowadzenie najnowszej wersji systemu do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) Epicor® iScala®. Nowa wersja systemu ERP – iScala 3.3 zawiera ulepszenia, które poprawiają funkcjonalność i użyteczność rozwiązania ERP. Pozwolą one organizacjom zwiększyć sprawność operacyjną i szybciej osiągać przewagę konkurencyjną. Zmiany obejmują ulepszone raporty i analitykę, integrację z Epicor Data Analytics oraz dodatkowe funkcjonalności specyficzne dla wybranych krajów i regionów, które pozwolą globalnym organizacjom poprawić wyniki biznesowe.

Epicor dokłada wszelkich starań, aby pomóc klientom utrzymać się w czołówce swojej branży, sprawiając że każda nowa wersja systemu iScala zawiera ulepszenia, niosące ze sobą wartość dodaną oczekiwaną przez naszych klientów” - podkreślił Andy Coussins, Senior Vice President, International w firmie Epicor Software.


W tej wersji sytemu iScala skupiliśmy się na poprawie funkcjonalności związanych z raportami i analizą biznesową oraz usprawnieniem obsługi systemu, dzięki czemu nasi klienci mogą skorzystać z zaawansowanych narzędzi BI otwierając nowe możliwości rozwoju i wzrostu wartości firmy.


System iScala to kompleksowe rozwiązanie ERP zaprojektowane w celu wspierania małych i średnich firm oraz filii większych międzynarodowych organizacji. Najnowsze usprawnienia systemu obejmują:
  • Udoskonalone raportowanie i analizy - nowe konfigurowalne raporty w oparciu o SSRS (SQL server reporting services), dostępne za pośrednictwem przeglądarki w dowolnym czasie i miejscu oraz na dowolnym urządzeniu
  • Ulepszony interfejs użytkownika i nowe funkcje przyczyniające się do poprawy efektywności – bardziej angażujące i intuicyjne interakcje użytkownika z systemem upraszczają zarządzanie złożonymi informacjami, a dodatkowe funkcjonalności takie jak automatyzacja procesu fakturowania oszczędzają czas i umożliwiają zespołom biznesowym zwiększenie wydajności pracy. 
  • Integracja z Epicor Data Analytics - umożliwia firmom przekształcenie danych przechowywanych w systemie Epicor iScala w użyteczne informacje. Dogłębne zrozumienie danych biznesowych wspomaga szybszy wzrost firm poprzez redukcję kosztów, identyfikowanie nowych możliwości, wspieranie projektów biznesowych i przyspieszenie procesu podejmowania decyzji.
  • Szkolenia i zasoby wiedzy dostępne na żądanie – możliwość uzyskania wskazówek na bieżąco oraz dostęp do szkoleń na żądanie, przyczyniają się do podniesienia satysfakcji, poszerzenia wiedzy i poprawy wydajności użytkowników.
  • Dodatkowe funkcjonalności specyficzne dla wybranych krajów – to wsparcie dla międzynarodowych organizacji, które potrzebują globalnego rozwiązania, aby prowadzić działalność według lokalnych wymagań na każdym terytorium – np. dodatkowe mechanizmy wspierające zgodność z RODO.


Wprowadzając tę wersję Epicor kontynuuje rozwój możliwości systemu iScala, aby zapewnić przedsiębiorstwom z sektora SMB skalowalne i rozszerzalne rozwiązanie posiadające bogatą funkcjonalność niezbędną do optymalizacji i zarządzania działalnością oraz integracji procesów z klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi.

System iScala już od ponad 20 lat umożliwia małym i średnim firmom czerpanie korzyści z przystępnej oraz wydajnej i wielofunkcyjnej platformy ERP, która została opracowana w celu wspierania działalności małych i średnich firm” - powiedziała Nina Domingo, Director of Product Management. „Jak wynika z badania Epicor Voice of the Customer przeprowadzonego w latach 2018 i 2019 głównym oczekiwaniem klientów były lepsze możliwości raportowe. Kierunek rozwoju systemu iScala był odpowiedzią na potrzeby naszych klientów chcących nie tylko przetrwać, ale rozwijać się w coraz bardziej konkurencyjnym i zdigitalizowanym otoczeniu.


Źródło: www.todis.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top