loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
20 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 51 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

System ERP w hotelu Sheraton Poznań

Firma Hogart wdrożyła system klasy ERP - SunSystems wersja 5 w nowo powstałym hotelu Sheraton w Poznaniu, zarządzanym przez lidera w branży hotelarskiej, firmę Starwood Hotels & Resorts.



Firma Starwood jest właścicielem i zarządcą pięciogwiazdkowego hotelu Sheraton, otwartego w 1996 roku w Warszawie. Jest również współwłaścicielem i zarządza nowoczesnym, otwartym we wrześniu 2003 roku pięciogwiazdkowym hotelem The Westin Warsaw oraz hotelem Sheraton Kraków otwartym w kwietniu 2004 roku. Firma Starwood, kontynuując swój rozwój w Polsce, wybrała Poznań dla zlokalizowania kolejnego luksusowego hotelu i zdecydowała się na ponowne wdrożenie SunSystems do obsługi działalności finansowo księgowej, analiz zarządczych i zaawansowanego raportowania, środków trwałych, procesów zakupowych i gospodarki magazynowej Hotelu. Oprogramowania działającego już w pozostałych lokalizacjach.

Jest to już czwarty obiekt w Polsce należący do sieci Starwood. Zaraz po oddaniu do użytkowania pierwszych pomieszczeń biurowych z początkiem października 2006 roku, równocześnie z trwającymi jeszcze innymi pracami wykończeniowymi w pozostałych częściach hotelu rozpoczęły się prace wdrożeniowe. Taka synchronizacja i organizacja prac pozwoliła na jednoczesne otwarcie hotelu i rozruch systemów obsługi działalności organizacji. Otwarcie hotelu wraz z uruchomieniem produkcyjnym systemów biznesowych (w tym SunSystems, RB Payroll i Micros Fidelio) nastąpiło pod koniec listopada 2006 roku. Takie rekordowe tempo wdrożenia SunSystems w wersji 5 w tym zakresie konfiguracyjnym było możliwe dzięki sprawnej organizacji prac grup projektowych, pełnemu zaangażowaniu w rozwiązywanie zagadnień projektowych (szczególnie na etapie testów akceptacyjnych), jak również dużemu doświadczeniu kierownictwa hotelu w Poznaniu zdobytemu w poprzednich z powodzeniem przeprowadzonych wdrożeniach SunSystems w innych oddziałach.

Konfiguracja wdrożonego SunSystems w hotelu  Sheraton Poznań zawiera moduły: Finanse (wraz z obsługą wielowalutową), Środki Trwałe, Obsługa procesów zakupowych i magazynowych, pakiet raportowy Vision. System jest wykorzystywany do obsługi księgowości finansowej, podatkowej i zarządczej, bieżącej obsługi procesów zakupowych z szeroko wykorzystaną funkcjonalnością etapów akceptacji i zatwierdzania kosztów przez uprawnione grupy użytkowników, obsługi gospodarki magazynowej z wyceną zapasów i automatyczną dekretacją księgową, jak również do raportowania operacyjnego oraz zarządczego.

SunSystems został wybrany między innymi dlatego, że pozwala na obsługę pełnej działalności operacyjnej i zarządczej hotelu, jak również zapewnia szereg możliwości integracji z innymi pakietami oprogramowania takim i jak systemy front office’owe, czy kadrowo-płacowe. Elastyczność SunSystems pozwala na etapie wdrożenia na dostosowanie jego konfiguracji do lokalnych potrzeb danej jednostki organizacyjnej, a otwarta architektura na łatwe interfejsowanie z innymi rozwiązaniami, jakie wykorzystuje klient. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, iż dzięki wieloletniemu doświadczeniu we wdrożeniach w branży hotelarskiej firma Hogart została certyfikowanym, globalnym dostawcą wdrożeń oprogramowania SunSystems dla sieci Starwood Hotels & Resorts oraz Hilton i dopracowała się długiej listy referencyjnej, doświadczonego zespołu konsultantów, jak również wertykalnego rozwiązania, które może być łatwo implementowane w kolejnych firmach tej branży.

Źródło: www.hogart.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top