loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

ERP dla przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej w Gliwicach

 Trwa proces wdrożenia systemu ERP w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach. Zgodnie z założonym harmonogramem, PKM rozpocznie eksploatację SIMPLE.ERP od stycznia 2008 r.


Proces wyboru dostawcy systemu ERP został poprzedzony szczegółową analizą potrzeb przedsiębiorstwa, wykonaną przez niezależną firmę doradczą. Końcowy etap wyboru zakładał prezentację rozwiązania przez zakwalifikowanych oferentów, na podstawie przygotowanych scenariuszy obiegu informacji. W ocenie PKM, SIMPLE.ERP okazało się rozwiązaniem najlepiej dostosowanym do potrzeb przedsiębiorstwa pod kątem technologicznym i funkcjonalnym. Zgodnie z polityką spółki, główne cele wdrożeniowe dotyczą obszarów nadzoru nad dystrybucją biletów, rozliczania i optymalizacji kosztów działalności podstawowej i remontowej, optymalizacji stanów magazynowych, nadzoru nad podzespołami (częściami zamiennymi) oraz nadzorowania procesu reklamacji. Wdrożenie realizowane jest przez Simple Sp. z o.o.

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Gliwicach powstało w 1991 r. Od 1997 roku PKM Gliwice działa jako spółka z o.o. Autobusy PKM Gliwice obsługują 44 linie autobusowe, przejeżdżając 40 tys. km dziennie. Przedsiębiorstwo dysponuje własną stacją obsługi pojazdów oraz własną stacją paliw.

Źródło: www.simple.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top