loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

System ERP z dedykacją dla detalu

Microsoft, podczas dorocznej konferencji National Retail Federation (NRF) Annual Convention & Expo, przedstawił nowe rozwiązanie klasy ERP Microsoft Dynamics AX for Retail dedykowane sprzedaży detalicznej i firmom handlowym.

Powstaniu nowego produktu towarzyszyła wizja ‘Dynamic Business’ – idea promowana przez Microsoft, a także stałe dążenie firmy do inwestowania i zaznaczania swojej obecności w najważniejszych branżach. Rozwiązanie Dynamics AX for Retail oferuje przedsiębiorstwom handlu detalicznego wysoki stopień integracji punktów sprzedaży, sklepów, łańcucha dostaw, merchandisingu oraz finansów, umożliwiając tym samym wzrost produktywności poprzez podniesienie jakości obsługi klienta. Microsoft Dynamics AX for Retail łączy w sobie funkcjonalność niedawno przejętych rozwiązań technologicznych oraz możliwości systemu ERP - Microsoft Dynamics AX.
Naszym celem jest urzeczywistnienie wizji ‘Dynamic Business’ w sektorze handlu detalicznego. Kompleksowe rozwiązanie proponowane przez Microsoft umożliwia realne połączenie między jednostkami sprzedażowymi, dzięki któremu klienci mogą obniżyć całkowite koszty utrzymania placówek, uprościć złożoność działań oraz podnieść rzetelność informacji. Wszystkie te elementy są kluczowe w rozwijaniu korzystnego środowiska sprzedażowego – mówi Crispin Read, dyrektor generalny, Microsoft Dynamics ERP w Microsoft.
Współpraca Microsoft Dynamics AX for Retail z innymi produktami Microsoft, takimi jak Windows 7, Microsoft Office, Microsoft SharePoint Server i SQL Server, zapewnia efektywność działania wszystkich tych narzędzi, a także umożliwia sprzedawcom poszerzenie wiedzy o zachowaniach konsumentów i zastosowanie jej do optymalizacji całego łańcucha działań, od sprzedaży po dostawę.
Ogromnym atutem Microsoft Dynamics AX for Retail jest udostępnienie klientowi wszystkich niezbędnych narzędzi w ramach rozwiązania, a wszystkie one płynnie współpracują z Microsoft Sharepoint oraz innymi produktami jak np. Microsoft Office. Dodatkowo, ich interfejs i obsługa są dobrze znane użytkownikom. Eliminuje to konieczność adaptacji produktów, duplikacji danych oraz redukuje czas szkoleń – mówi Vadim Motlik, CFO, HDS Retail.
HDS jest siecią spółek w należących do grupy Lagardère Services, największego światowego lidera w sprzedaży detalicznej adresowanej do podróżnych. Oddział HDS Retail North America, z siecią ponad 350 sklepów, skupia swoje działania na dostarczaniu tworzących nowe trendy produktów i usług, dostępnych obecnie podróżnym.

Microsoft Dynamics AX for Retail oferuje partnerom Microsoft możliwość dostarczenia klientom dopasowanej do ich potrzeb funkcjonalności, usług konfiguracyjnych i wdrożeniowych tam, gdzie są one wymagane, tworząc rzetelny i rozbudowany fundament zaprojektowany z myślą o branży handlu detalicznego.
Microsoft Dynamics AX for Retail jest kompleksowym rozwiązaniem, które dostarcza trwałą i skalowalną podstawę do budowy specjalizowanych, branżowych funkcjonalności, niezbędnych w pracy klientów w segmencie handlu detalicznego. Jednocześnie, system zapewnia niskie, całkowite koszty utrzymania rozwiązania oraz wymierny zwrot z inwestycji – mówi Michael Merfeld, senior business development director, Avanade.
Microsoft Dynamics AX for Retail wspiera także dostępną obecnie usługę Payment Service, która umożliwia Klientom dokonywanie transakcji poprzez wiodące serwisy płatnicze, w tym First Data Merchant Services Corporation, począwszy od interfejsu systemu ERP poprzez złożone kanały, takie jak e-commerce, punkty sprzedaży oraz call center.

Dodatkowo, Microsoft Dynamics AX dla handlu detalicznego będzie wspierać inne usługi online skierowane szczególnie do firm zajmujących się sprzedażą detaliczną, w tym usługę Commerce Service. Usługa ta rozszerza wielokanałowe opcje sprzedażowe o wprowadzenie połączenia pomiędzy produktami Microsoft Dynamics ERP, a innymi narzędziami oferowanymi w ramach e-commerce, takimi jak business-to-consumer e-commerce, dedykowane witryny e-commerce lub wbudowane funkcjonalności typu „Twój koszyk”. Usługa Commerce Service będzie dostępna w pierwszej połowie 2010 roku.

Microsoft Dynamics AX dedykowany sprzedaży detalicznej będzie dostępny w 16 krajach, w tym USA, od czerwca 2010 roku. Polska wersja systemu będzie dostępna w późniejszym terminie.

Źródło: www.microsoft.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top