loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

System ERP w Digiprincie

Dostawca maszyny i oprogramowania dla poligrafii zakończył wdrożenie systemu ERP. Spółka uruchomiła już system wrocławskiej firmy SENTE Systemy Informatyczne.
Zanim uruchomiono oprogramowanie, wcześniej pracownicy firmy Digiprint wprowadzali dane do nowego systemu informatycznego, z dotychczas użytkowanego. Do czasu całkowitego przejścia na SENTE eSystem, firma pracowała równolegle na obu systemach. Obecnie pracuje wyłącznie na nowym oprogramowaniu.

Spółka, która oferuje rozwiązania dla rynku druku cyfrowego, fleksograficznego, wielkiego formatu oraz projektowania i produkcji opakowań, wdrożyła wspomniany system informatyczny, którego zadaniem jest wparcie sprzedaży, controllingu, finansów i księgowości, a także zarządzania kadrami i płacami oraz handlem, i rejestrowanie zgłoszeń serwisowych.

Na uwagę zasługuje wdrożony system CRM, wspomagający zarządzanie relacjami z klientem, który pozwala już na rejestrację wszelkich kontaktów handlowych, prowadzonych przez spółkę. Tym samym pozwoli on na stworzenie rozbudowanej bazy wiedzy o klientach z całego kraju.

Z kolei pracownicy działu serwisu pracują z modułem obsługi umów serwisowych, który umożliwia ich sprawną rejestrację w systemie. Na bazie zarejestrowanych czynności serwisowych, dzięki rozbudowanym funkcjonalnościom systemu controllingowego, mogą oni na bieżąco prowadzić wielowymiarowe analizy dotyczące kosztów obsługi serwisu oraz pracochłonności podejmowanych w tym dziale działań.

Ponadto, opracowana na indywidualne zamówienie inwestora witryna internetowa, za pośrednictwem przeglądarki internetowej umożliwia serwisantom m.in. rejestrację zgłoszeń naprawy sprzętu od klientów.

Źródło: www.sente.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top