loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

System ERP Dynamics NAV w sieci perfumerii Marionnaud

Właściciel znanych perfumerii Marionnaud Polska zakończył wdrożenie systemu ERP Dynamics NAV. Partnerem wdrożeniowym była Alna Business Solutions, lider na rynku krajów bałtyckich i w Polsce we wdrażaniu rozwiązań Microsoft Dynamics.

 

Marionnaud jest międzynarodową siecią prestiżowych perfumerii, w Polsce posiada ich 40. W ofercie znajduje się ponad 130 światowych i krajowych marek kosmetycznych m.in.: Dior, Chanel, Hugo Boss, Armani ,Kenzo, AA i wiele innych. Marionnaud stworzyło również własną linię preparatów do pielęgnacji twarzy i ciała. Firma sukcesywnie otwiera nowe placówki i zwiększa udział w rynku.

Poprzedni system, z którego korzystało Marionnaud nie spełniał oczekiwań ze względu na ograniczone możliwości funkcjonalne, małą elastyczność oraz brak możliwości jego integracji z systemem do sprzedaży detalicznej Retalix używanym w sklepach Marionnaud na całym świecie. Skłoniło to Zarząd do wdrożenia nowoczesnego rozwiązania, które będzie otwarte na integracje z innymi aplikacjami, sprosta jego oczekiwaniom i pozwoli na dalszy rozwój firmy.

Projekt wdrożenia objął swoim zakresem wszystkie obszary firmy, począwszy od zarządzania łańcuchem dostaw, zarządzania sprzedażą, magazynem, zakupami aż po zarządzanie finansami i controlling. Projekt obejmował także kluczowy dla firmy zagadnienie-integrację z systemem Retalix.

Dzięki odpowiednio przeprowadzonej analizie, i zdefiniowaniu wszystkich potrzeb stawianym przed systemem, stworzono dokument, który był podstawą do wdrożenia systemu. Dzięki wdrożeniu Dynamics NAV znacznie poprawił się w Marionnaud proces zamówień towarów , planowania zakupów i procesy zarządzania zapasami. Ponadto wdrożenie pozwoliło usprawnić proces sprzedaży oraz generowania ofert, zamówień i faktur. Dzięki integracji Dynamics NAV z systemem do sprzedaży detalicznej możliwe jest bieżące analizowanie sprzedaży we wszystkich 40 placówkach sprzedażowych.O wyborze Alna Business Solutions jako partnera przy implementacji Dynamics NAV zadecydowały wysokie kompetencje i bogate doświadczenie w realizacji międzynarodowych projektów wdrożeniowych z których Alna jest znana. Priorytetem Marionnaud przy wyborze partnera była perspektywa długofalowej współpracy, tzn. nie tylko wdrożenie systemu ale także wieloletnia współpraca polegające na bieżącym serwisie i rozwoju systemu w perspektywie następnym kilku lat. Zespół Alna dysponuje dużym i kompetentnym zespołem specjalistów, który zrealizował kilkadziesiąt projektów wdrożeniowych pakietu ERP Dynamics NAV w Polsce.
Będąc firmą z korporacji ALNA, mamy kompetencje i zasoby do świadczenia usług dla systemów Dynamics dużym firmom dystrybucyjnym, których systemy muszą charakteryzować się wysoką wydajnością. Jesteśmy dumni, że nasze kompetencje, doświadczenie i duże zaangażowanie w projekty informatyczne zostały docenione przez firmę Marionnaud. Po udanym Go-live systemu obecnie świadczymy bieżące wsparcie i serwis dla użytkowników- mówi Arkadiusz Sulich, Dyrektor Generalny Alna Business Solutions.
Źródło: ALNA

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top