loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

DAX Cosmetics wybrał system ERP firmy Microsoft

W marcu 2012 roku DAX Cosmetics wybrał IT.integro na swojego partnera w zakresie wdrożenia systemu ERP Microsoft Dynamics NAV w swojej organizacji.
Ten znany polski producent kosmetyków postanowił istotnie zmodernizować działalność swoich działów sprzedaży, zakupów, magazynu oraz finansowego i wprowadzić do organizacji jednolicie działający system ERP wspierający równocześnie realizację procesów biznesowych z partnerami (relacje B2B). DAX zakupił już licencję dla 40 użytkowników systemu we wspomnianych powyżej obszarach.

Nowe rozwiązanie zastąpi działające dotąd niezależnie odrębne programy w różnych działach. Celem całego przedsięwzięcia jest usprawnienie działalności firmy w obsłudze swoich klientów, procesie zakupu komponentów do produkcji, zwiększenie efektywności magazynu oraz równie istotne wprowadzenie elektronicznej wymiany danych (EDI) z partnerami w powyższych obszarach. Na realizację tego projektu DAX pozyskał dofinansowanie w ramach Działania 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

DAX Cosmetics, jedna z czołowych polskich firm kosmetycznych, ma już ponad 25 lat doświadczenia w produkcji kosmetyków. Spółka specjalizuje się w produkcji i sprzedaży kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy i do ciała oraz wyrobów ochronnych do opalania. Są to preparaty dostępne w drogeriach, aptekach i sklepach wielkopowierzchniowych w całej Polsce. Produkty Dax można także znaleźć w 22 krajach świata, między innymi w: Egipcie, Turcji, Kanadzie, Jordanii, Białorusi, Wielkiej Brytanii, Hongkongu czy Korei Południowej. Liczba krajów, do których firma eksportuje swoje produkty rośnie z roku na rok.

Źródło: IT.Integro

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top