loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Eltel, jedna z wiodących skandynawskich firm z branży infrastruktury elektrycznej, telekomunikacyjnej oraz informatycznej, zdecydowała się rozszerzyć inwestycję w system ERP IFS Applications, aby usprawnić procesy biznesowe, zmodernizować platformę technologiczną oraz zastąpić szereg systemów uzupełniających. Kontrakt jest wart 17,5 miliona koron szwedzkich.
Fiński Eltel to dostawca kompleksowych usług wysokiej jakości, głównie w sektorze elektroenergetyki, telekomunikacji i informatyki. Przez ostatnie 10 lat firma korzystała z rozwiązania firmy IFS dla usługodawców w zakresie najważniejszych procesów biznesowych, takich jak harmonogramy pracy, zakupy, zarządzanie projektami oraz finanse. Kontrakt pomiędzy grupą Eltel i IFS stanowi kontynuację długotrwałej współpracy obu firm oraz funkcjonalne rozszerzenie dotychczasowego rozwiązania. Dzięki tej inwestycji Eltel zamierza usprawnić i zmodernizować swoją działalność.
System IFS Applications ma dla naszej działalności kluczowe znaczenie. Nasza firma to organizacja o płaskiej strukturze, która wykonuje zarówno szybkie zadania usługowe, jak i duże projekty. W związku z tym, szczególne znaczenie dla naszych pracowników – zwłaszcza tych, którzy mają kontakt z klientem – ma dostęp do właściwych informacji i możliwość podjęcia właściwej decyzji w dowolnym momencie. Ta inwestycja to kolejny krok w strategii Eltel, mającej na celu stworzenie organizacji bardziej zorientowanej na klienta. System ERP to jedno z narzędzi, które pomoże nam utrzymać wiodącą pozycję w branży infrastruktury typu Infranet – powiedział Thomas Strandberg, Dyrektor ds. IT w Grupie Eltel.
Cieszy nas zaufanie Eltel do naszych rozwiązań i kompetencji. Wypracowanie efektywnych rozwiązań z zakresu usług serwisowych i obsługi technicznej stanowi długoterminowy strategiczny cel IFS. Rozumiemy znaczenie posiadania właściwych informacji w kontakcie z klientami. System biznesowy to podstawowe narzędzie służące do osiągnięcia możliwie największej satysfakcji klienta. Cieszymy się, że dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu w branży możemy wspierać dalszy rozwój Eltel na tak dynamicznym rynku – stwierdził Glenn Arnesen, Prezes IFS Scandinavia.
Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top