loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Banolli, sieć siedmiu krakowskich restauracji oferujących bogaty wybór oryginalnej pizzy i potraw kuchni włoskiej, sałatek oraz tradycyjnych dań obiadowych, wybrała system ERP Comarch CDN XL, jeden z szerokiej gamy produktów Comarch ERP.
 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


Z myślą o usprawnieniu codziennej pracy w sieci restauracji Banolli, podniesieniu poziomu obsługi klienta i skuteczniejszemu zarządzaniu firmą podjęta została decyzja o wdrożeniu innowacyjnego systemu IT. W wyborze rozwiązania dużą pomocą posłużyła prezentacja możliwości systemu  ERP Comarch CDN XL, wykonana przez firmę ALPOL – rozwiązania IT.

Wybrane funkcjonalności Comarch CDN XL objęły obszary zarządzania finansami i kadrami. Wykorzystanie systemu podczas wykonywania codziennych obowiązków pozwoliło na zwiększenie wydajności pracowników, poprawę wyników finansowych, usprawnienie komunikacji pomiędzy pracownikami oraz poszczególnymi lokalami i, przede wszystkim, na zwiększenie kontroli nad całą siecią restauracji.
Na szczególną uwagę zasługuje dedykowane narzędzie do wczytywania arkuszy czasu pracy, które zaprojektowaliśmy na specjalne zamówienie klienta. Aplikacja ta umożliwiła zintegrowanie systemu Comarch CDN XL z innym wykorzystywanym przez firmę Banolli oprogramowaniem – mówi Dorota Bal, specjalista ds. marketingu w ALPOL – rozwiązania IT.
Banolli to sieć krakowskich restauracji z ugruntowaną pozycją na rynku i ogromnym potencjałem rozwojowym. Lokale Banolli są kierowane przez młodych ludzi, dla których głównym celem jest zadowolenie klienta. Wszystkie punkty mają swojego opiekuna, co daje klientom gwarancję najwyższej jakości otrzymywanych produktów.

Źródło: COMARCH

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top