loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Włoska kuchnia pod rządami Comarch ERP

Banolli, sieć siedmiu krakowskich restauracji oferujących bogaty wybór oryginalnej pizzy i potraw kuchni włoskiej, sałatek oraz tradycyjnych dań obiadowych, wybrała system Comarch CDN XL, jeden z szerokiej gamy produktów Comarch ERP.
Z myślą o usprawnieniu codziennej pracy w sieci restauracji Banolli, podniesieniu poziomu obsługi klienta i skuteczniejszemu zarządzaniu firmą podjęta została decyzja o wdrożeniu innowacyjnego systemu IT. W wyborze rozwiązania dużą pomocą posłużyła prezentacja możliwości systemu  ERP Comarch CDN XL, wykonana przez firmę ALPOL – rozwiązania IT.

Wybrane funkcjonalności Comarch CDN XL objęły obszary zarządzania finansami i kadrami. Wykorzystanie systemu podczas wykonywania codziennych obowiązków pozwoliło na zwiększenie wydajności pracowników, poprawę wyników finansowych, usprawnienie komunikacji pomiędzy pracownikami oraz poszczególnymi lokalami i, przede wszystkim, na zwiększenie kontroli nad całą siecią restauracji.
Na szczególną uwagę zasługuje dedykowane narzędzie do wczytywania arkuszy czasu pracy, które zaprojektowaliśmy na specjalne zamówienie klienta. Aplikacja ta umożliwiła zintegrowanie systemu Comarch CDN XL z innym wykorzystywanym przez firmę Banolli oprogramowaniem – mówi Dorota Bal, specjalista ds. marketingu w ALPOL – rozwiązania IT.
Banolli to sieć krakowskich restauracji z ugruntowaną pozycją na rynku i ogromnym potencjałem rozwojowym. Lokale Banolli są kierowane przez młodych ludzi, dla których głównym celem jest zadowolenie klienta. Wszystkie punkty mają swojego opiekuna, co daje klientom gwarancję najwyższej jakości otrzymywanych produktów.

Źródło: COMARCH

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top