loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Sieć Oodji zarządzana z systemem ERP Microsoft Dynamics NAV

Firma IT.integro wdrożyła system ERP Microsoft Dynamics NAV w międzynarodowej sieci sklepów z odzieżą Oggy.
Dzięki systemowi cała międzynarodowa sieć kilkudziesięciu sklepów może być zarządzana z jednego miejsca. Kierownictwo ma w czasie rzeczywistym pełen podgląd wyników sprzedaży w każdym sklepie w każdym kraju. Dzięki temu może podejmować decyzje logistyczne wykorzystując zmienne trendy sprzedaży. Przykładowo pewne artykuły mogą lepiej sprzedawać się w danym kraju niż w innym. Możliwość eliminacji towarów wolnorotujących (tzw. „półkowników”) ma oczywiście szybki wpływ na zwrot z inwestycji. Zmniejsza się również nacisk na udzielanie rabatów i generowanie promocji. To zaś wpływa na marże.

Możliwości optymalizacji sprzedaży dzięki Microsoft Dynamics NAV są znacznie większe:
  • obsługa systemów lojalnościowych,
  • obsługa rozmiarówki,
  • obsługa gratisów, itd.
Sieć sklepów Oodji działa już od prawie 15 lat. Specjalizuje się w odzieży damskiej, męskiej oraz dziecięcej. Ponadto od 2012 roku w ofercie znajdują się również akcesoria i buty dla mężczyzn i kobiet. Sklepy Oodji znaleźć można w Estonii, Mołdawii, Rumunii, Czechach, Słowacji oraz Rosji. W Polsce sklepy Oodji znajdują się w Bydgoszczy, Bytomiu, Wrocławiu, Gliwicach, Kaliszu, Kielcach, Lesznie, Łodzi, Ostrowie Wielkopolski,m, Piotrkowie Trybunalskim, Radomiu, Rybniuku, Tarnowie oraz Częstochowie.

Źródło: IT.integro

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top