loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Multi-Smak - smak nowego systemu ERP

Multi-Smak – polski producent oraz dystrybutor surówek i sałatek warzywnych – wdrożył system ERP Navireo firmy InsERT. System zoptymalizował czas załadunku produktów, poprawił kontrolę nad stanami magazynowymi i wydaniami towarów, zautomatyzował proces wystawiania faktur, a także skrócił rozliczenia kierowców z towaru, opakowań zbiorczych i gotówki.

Wdrożenie Systemu Navireo umożliwiło firmie Multi-Smak sprawne zarządzanie procesami biznesowymi. Pozwoliło na zwiększoną kontrolę nad poszczególnymi działami, lepszą organizację i optymalizację czasu pracy, a także zwiększenie jej jakości i wydajności. Nowe rozwiązania przyczyniają się do poprawy finansowych wyników przedsiębiorstwa. Navireo gwarantuje dostawę produktów poniżej 24 godzin od ich wyprodukowania wraz z gotową fakturą.
Jeśli klient zamówił towar rano, bez względu na to, z którego krańca Polski, już następnego dnia musi go mieć w swoim sklepie. Wymaga to odpowiedniej koordynacji procesów logistycznych – duże samochody chłodnie dostarczają towar do dużych miast, a tam lokalni dystrybutorzy rozwożą go do klientów detalicznych. Dzięki Navireo możliwa jest koordynacja procesu dostaw, a zamówienia są szybko realizowane – mówi Damian Miśkiewicz, wiceprezes zarządu Multi-Smak.
Przed wdrożeniem Navireo duży problem w Multi-Smak stanowiły opóźnienia związane z załadunkiem i towarzysząca temu nadmiernie rozbudowana, papierowa dokumentacja. Proces wystawiania faktur trwał zbyt długo, a kontrola nad wydawanym towarem była niedostateczna.
O wyborze systemu Navireo zdecydowała prosta i intuicyjna obsługa, możliwość dostosowania go do naszych potrzeb, w tym komponowania odpowiednich modułów uwzględniających specyfikę działalności. Przy wyborze wzięliśmy pod uwagę bogatą, podstawową funkcjonalność Navireo oraz możliwość rozbudowy systemu w przyszłości – dodaje Damian Miśkiewicz.
Wdrożenie przeprowadziła firma i–sys. Zespół wdrożeniowy liczył 3 osoby. Za wdrożenie modułów księgowych oraz szkolenia odpowiedzialna była firma Atisoft.

W przyszłości planuje się wdrożenie rozwiązań zwiększających dostęp do bazy danych z różnych oddziałów w Polsce oraz instalację Windows Server 2008 R2.

Źródło: www.navireo.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top