loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Produkcja mebli Trio Line pod kontrolą pakietu ERP Microsoft

Firma Trio Line Polska wdrożyła system ERP Microsoft Dynamics NAV, aby usprawnić współpracę z klientami i kontrahentami, a także podnieść jakość procesów zachodzących w obszarze księgowości, finansów, sprzedaży, produkcji oraz controlling.

 
Trio Line Polska Sp. z o. o. jest częścią grupy kapitałowej Trio Line – największego skandynawskiego producenta mebli stylowych. Polski oddział firmy, otwarty w 2003 roku w Stęszewie koło Poznania, realizuje również zlecenia klientów zewnętrznych, produkując meble w różnorodnych wariantach, modelach i wzorach.

W związku z tym, że w Trio Line Polska wykorzystywano kilka systemów informatycznych, zarząd firmy zdecydował się na rozbudowę istniejącego rozwiązania Microsoft Dynamics NAV, aby podnieść jakość procesów zachodzących w firmie, a także usprawnić komunikację z klientami, zewnętrznymi projektantami i podwykonawcami. Firmie zależało na zintegrowanym rozwiązaniu informatycznym, które nadążałoby za jej dynamicznym rozwojem i wspierało większość realizowanych procesów, dlatego wybrano system zaproponowany przez IT Vision – certyfikowanego partnera Microsoft.

Wdrożenie miało na celu przede wszystkim usprawnienie obszaru księgowości, a także działu zaopatrzenia i logistyki. Ważna była też integracja nowo wdrożonych modułów z działem sprzedaży, produkcji i magazynu. Po przeprowadzeniu gruntownej analizy potrzeb firmy specjaliści IT Vision zrealizowali projekt wdrożeniowy uwzględniający dedykowane rozszerzenia umożliwiające elektroniczną wymianę danych i dokumentów pomiędzy Trio Line Polska i jej głównymi kontrahentami.

System ERPMicrosoft Dynamics NAV znacząco usprawnił pracę działu zaopatrzeniowego, umożliwiając optymalizację poziomu zaopatrzenia i planowanie zasobów w oparciu o rzeczywiste potrzeby. Dzięki temu firma może prowadzić racjonalną gospodarkę magazynową, unikając niepotrzebnych nadwyżek w magazynie. Z kolei dział księgowości zyskał możliwość większej kontroli kosztów i dokumentów księgowych, a także narzędzia pozwalające na automatyczne tworzenie zaawansowanych raportów dla kadry zarządzającej. Uporządkowane zostały także procedury księgowe w obszarach rozliczania kosztów, sprzedaży, zakupów, magazynu i produkcji. Automatyzacja działań księgowych oraz implementacja schematów księgowania pozwoliły zwiększyć efektywność pracy oraz zredukować ryzyko wystąpienia błędów. System zapewnił też zgodność z przepisami polskiego prawa podatkowego oraz polskimi standardami rachunkowości, uwzględniając wymogi raportowania w ramach grupy kapitałowej.
Rozbudowa oprogramowania Microsoft Dynamics NAV daje nam lepszy wgląd w aktualny stan zleceń i pozwala nadzorować rzeczywiste zasoby, przez co jeszcze lepiej możemy obsługiwać naszych klientów – przyznaje Agnieszka Sadowska, główna księgowa, Trio Line Polska Sp. z o.o.
Ważnym udogodnieniem okazało się wdrożenie dedykowanego systemu B2B, który umożliwia wymianę plików XML pomiędzy firmą a jej kontrahentami w zakresie zamówień zakupu, potwierdzeń oraz faktur sprzedaży. W ten sposób komunikacja między Trio Line Polska a jej głównymi partnerami biznesowymi została znacznie usprawniona.

Źródło: Microsoft

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top