loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Męska moda od Lancerto pod kontrolą Comarch ERP

Lancerto, polska marka odzieżowa klasy premium dla mężczyzn, usprawnia procesy biznesowe poprzez implementację Comarch ERP XL, jednego z szerokiej gamy produktów Comarch ERP. Wdrożenie rozwiązania, które od października tego roku będzie narzędziem IT wykorzystywanym przez 170 pracowników Lancerto, prowadzi Comarch.
 

 
Specyfika branży fashion polega na zapewnieniu klientom dostępu do towaru w pełnej rozmiarówce i gamie kolorystycznej. Kluczowa jest kwestia zarządzania przepływem towaru oraz informacji na linii magazyn – salon sprzedaży. W związku z rozwojem firma Lancerto poszukiwała systemu, który kompleksowo wesprze zarządzanie przedsiębiorstwem, w tym właściwie obsłuży procesy sprzedaży i reklamacji oraz pracę magazynu. Istotny był także fakt dostępności do danych w czasie rzeczywistym – bez opóźnień wynikających z ich migracji.
Ten rok jest przełomowy dla naszej firmy. Rozwijamy sieć sprzedaży, zwiększamy asortyment i wprowadzamy nowy concept sklepu. Zależy nam na tym, by zapewnić rozwijającej się firmie właściwe wsparcie systemowe i dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą Comarch – mówi Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lancerto. O wyborze rozwiązania oferowanego przez Comarch przesądziły jego dostosowanie do branży fashion, bezpieczeństwo, kompleksowość oraz przyjazny użytkownikowi interfejs.
Wdrożenie modułów Sprzedaż i Zamówienia:
  • usprawni proces obsługi klienta,
  • przyspieszy przepływ danych sprzedażowych i magazynowych pomiędzy wszystkimi działami firmy, 
  • zapewni kontrolę nad stanem magazynu i poszczególnych salonów,
  • usprawni procesy logistyczne dzięki automatycznemu generowaniu zamówień,
  • usprawni proces reklamacji.
Branża fashion jest bardzo dynamiczna i wymagająca, ponieważ musi nadążyć za klientem i jego oczekiwaniami. Strategia naszej firmy zakłada budowanie trwałych relacji z klientem, opartych na wysokiej jakości produktach i doskonałej obsłudze. Nowy system informatyczny pozwoli nam na usprawnienie kluczowych procesów operacyjnych, co finalnie przełoży się na satysfakcję klienta – dodaje Tomasz Ciąpała.
Źródło: COMARCH

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top