loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
21 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 55 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności, JEST JUŻ DOSTĘPNY DO POBRANIA!


KLIKNIJ I POBIERZ EGZEMPLARZ JUŻ DZIŚ!


PARTNERZY RAPORTU ERP 2021

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, rozszerza swoje rozwiązanie IFS CPM (Corporate Performance Management) o funkcje pozwalające zwizualizować procesy i działania w nowej, 360-stopniowej perspektywie.
 REKLAMA 
 sente 


Funkcje z zakresu analityki operacyjnej ułatwiają kadrze zarządzającej wgląd w realizację procesów i pozwalają na podejmowanie trafnych decyzji opartych na faktycznych i aktualizowanych w czasie rzeczywistym danych. Mechanizmy analityczne, w które wyposażone jest nowe rozwiązanie, wyodrębniają elementy wymagające szczególnej uwagi użytkownika i nadają im priorytet. Dzięki temu członkowie kadry zarządzającej mogą w każdej sytuacji niezwłocznie podjąć wymagane działania. Zwiększa to skuteczność pracy zespołowej i poprawia wydajność na poziomie całej organizacji, a bezpośredni wgląd w procesy administracyjne firmy przekłada się na efektywniejsze zarządzanie strategią rozwoju.

IFS CPM konsoliduje dane transakcyjne i strumienie zdarzeń w ujednoliconą, dynamiczną warstwę, którą można zarządzać w perspektywie całego przedsiębiorstwa. Rozwiązanie udostępnia pulpity z funkcjami z zakresu przeglądania, analizowania, alarmowania, podejmowania decyzji oraz realizacji zadań. Uwzględniają one wszystkie aspekty zarządzania: od planowania strategicznego po wydajność operacyjną w codziennej działalności.

Jako zintegrowany element systemu IFS Applications, moduł IFS CPM łatwo łączy się z innymi źródłami danych oraz systemami, umożliwiając wyświetlenie zagregowanych danych w oparciu o parametry określone przez użytkownika. Rozwiązanie to bazuje na dogłębnej znajomości IFS potrzeb sektora lotnictwa i obrony, gdzie możliwość bezpośredniej reakcji i wydajność mają kluczowe znaczenie. Te możliwości będą obecnie rozwijane w ramach całego rozwiązania IFS, pozwalając wykorzystywać szablony wskaźników biznesowych do przekrojowej kontroli przedsiębiorstwa.

IFS CPM uwzględnia procesy realizowane w ramach zarządzania efektywnością firmy. Ponadto wykorzystuje metodyki usprawniające wiele działań (zrównoważona karta wyników, zarządzanie w oparciu o wartości itp.) oraz wskaźniki umożliwiające pomiar wydajności w kontekście celów strategicznych i operacyjnych (kluczowe wskaźniki wydajności — KPI i kluczowe wskaźniki ryzyka — KRI). Produkt obejmuje rozwiązanie analityczne, które wspiera wymienione procesy, metodyki i mierniki.

Rozwiązanie IFS CPM zostało opracowane we współpracy z firmą VisionWaves, z którą 30 października firma IFS podpisała umowę o globalnym partnerstwie.

Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top