loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Scott Bader zacieśnia relację z Infor

epcc logoInfor ogłosił, że Scott Bader, światowy producent w branży chemicznej, który wytwarza, sprzedaje i dystrybuuje żywice syntetyczne i polimery, zwiększył swoją inwestycję w systemy Infor, wdrażając w fabryce w Wielkiej Brytanii moduł Infor M3 do zarządzania utrzymaniem ruchu. System ERP pomaga firmie w osiągnięciu lepszej wydajności poprzez automatyzację procesów zgodności z przepisami oraz zapewnienie wglądu w zdarzenia związane z utrzymaniem ruchu.


 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
Scott Bader wdroży technologię Infor by zredukować ręczną administrację i "robotę papierkową" związaną z konserwacją prewencyjną i interwencyjną. Firma również chce poprawić jakość danych potrzebnych do analizy trendów związanych z rodzajami przestojów, czy maszyn najbardziej podatnych na zepsucie.

Usprawniając program konserwacji prewencyjnej, Scott Bader chce zoptymalizować zapas części zamiennych oraz dopasować ich wykorzystanie do potrzeb działu produkcji, przy jednoczesnej redukcji czasu przestoju.

Ponadto, lepsza przejrzystość pomoże wykrywać niezgodności z przepisami i praktykami oraz ułatwi decyzyjność kadrze zarządzającej, gdyż kierownicy działów będą mieli lepszy dostęp do szczegółów dotyczących przestojów.
Zacieśniając współpracę z Infor, liczymy na stałą stopniową poprawę naszych procesów biznesowych - powiedziała Kathryn Mclean, menedżer ds systemów informatycznych w Scott Bader. "Wdrożenie ma usprawnić zarządzanie utrzymaniem ruchu. Chcemy zautomatyzować procesy zgodności z przepisami i zredukować ilość operacji konserwacyjnych. To z kolei przełoży się na lepszą wydajność i lepszą obsługę klienta.
Producenci z branży chemicznej nieustannie zmagają się z wyzwaniami zapewnienia zgodności z regulacjami - powiedział Mike Edgett, dyrektor ds marketingu dla produkcji procesowej w Infor. To oznacza, że automatyzacja procesów związanych z utrzymaniem ruchu jest konieczna do tego, by firmy te mogły osiągać maksymalną wydajność. Nasze wdrożenie pokazuje wartość systemu Infor M3 dla Klienta, wraz z rozwojem jego potrzeb.
Źródło: www.e-pcc.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top