loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Grupa Orange konsoliduje finanse w chmurze Oracle ERP

oracle 120Do prowadzonego w Grupie Orange uspójnienia procesów finansowych w Chmurze wybrano Oracle ERP Cloud, jako produkt najlepiej odpowiadający potrzebom klienta w tym zakresie – informuje Oracle Polska.

 
 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
Orange to czołowy światowy operator telekomunikacyjny, obsługuje 250 mln klientów w 29 krajach, zatrudnia 157 tys. pracowników. Od roku 2015 w Grupie Orange wdrażany jest program „Essential 2020”, który zakłada m.in. usprawnienie obsługi klientów zgodnie z najnowszymi trendami i dostarczenie im cyfrowych usług nowej generacji. Realizacja tego programu wymaga reorganizacji procesów biznesowych, a także zwiększenia sprawności operacyjnej działów finansowych.

Grupa Orange zdecydowała się na przejście do Chmury Oracle ERP Cloud, co pozwala na konsolidację i unifikację systemów finansowych działających w różnych krajach. Wdrożenie Oracle ERP Cloud umożliwi reorganizację procesów opartych na najlepszych w swojej kategorii standardach, które są wbudowane w rozwiązanie Oracle.

Wdrożenie Oracle ERP Cloud rozpoczęło się w Belgii. Dwa kolejne kraje objęte projektem, to Francja i Polska. Wdrożenie realizowane jest przez zespół Orange przy pomocy partnerów technologicznych. W pierwszej kolejności wdrożeniu podlegają procesy księgi głównej, należności i zobowiązań. Następnie, zakładane jest wdrożenie procesów zakupów i projektów w modelu Chmury Oracle.
Oracle ERP Cloud zapewnia Grupie Orange zwiększenie produktywności i szybkości pracy, a także radykalnie redukuje koszty operacyjne – komentuje Piotr Witczyński, Dyrektor Generalny Oracle Polska. „Już na etapie ewaluacji rozwiązania Oracle okazało się, że nasz model chmury jest bezpieczny, wydajny i zgodny ze standardami, zapewnia elastyczność, wsparcie dla mobilności i mediów społecznościowych.
Już w pierwszym okresie użytkowania Oracle ERP Cloud we Francji osiągnęliśmy ogromny wzrost zadowolenia naszych pracowników obsługujących systemy ERP” – mówi Christophe Eouzan, Group Chief Accounting Officer z Orange. „Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do pracy w nowym modelu, mając dostęp do najnowocześniejszych technologii dostępnych dziś na rynku. Warto dodać, że tak nowoczesne rozwiązanie ERP ułatwia nam rekrutację młodych pracowników z grupy „digital natives”, dla których rozwiązania cyfrowe są codziennością. Oracle ERP Cloud okazał się dla naszych potrzeb najlepszy ze wszystkich dostępnych rozwiązań i spodziewamy się po jego instalacji osiągnąć nawet 50% oszczędności w działalności operacyjnej w najbliższych latach.
Maciej Nowohoński, członek zarządu Orange Polska ds. finansów dodaje:
Zdecydowaliśmy się na wdrożenie jednolitego systemu Oracle Cloud w Grupie Orange, ponieważ ta zmiana pozwoli nam na uproszczenie procesów, zwiększenie automatyzacji i wydajności zespołów finansowych oraz obniżenie kosztów utrzymania systemów informatycznych. Nie bez znaczenia jest także aspekt bezpieczeństwa w rozwiązaniu Oracle.
Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top