loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
22 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

navireo logoFirmy z branży medycznej dostrzegają możliwości rozwoju w wykorzystaniu systemów ERP. Recomedic – dystrybutor i producent części oraz akcesoriów do wózków inwalidzkich, łóżek szpitalnych i sprzętu rehabilitacyjnego – to kolejna firma, która usprawnia działalność wdrażając Navireo ERP firmy InsERT.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Ekspansja branży medycznej przyczynia się do wzrostu popularności systemu Navireo ERP firmy InsERT, uwzględniającego specyficzne potrzeby firm z tego sektora. Narzędzie wdrożyły już m.in. DaVita – światowy dostawca usług w obszarze opieki zdrowotnej, prowadzący w Polsce 50 ośrodków dializ, czy Spółdzielnia Europejska Flandria, posiadająca sieć sklepów medycznych, wypożyczalni sprzętu medycznego oraz apteki społeczne. Szanse rozwojowe, jakie niesie zastosowanie zintegrowanego oprogramowania, wykorzystuje też od niedawna – istniejący od ponad 20 lat na rynku – Recomedic.
Navireo ERP znacząco usprawnił zarządzanie naszym przedsiębiorstwem, przełożył się też na prostszą i efektywniejszą obsługę klienta – mówi Damian Mącznik, właściciel Recomedic. – Ponieważ firma cały czas się rozwija, potrzebowaliśmy narzędzia, które będzie elastyczne i pozwoli na dodawanie kolejnych modułów i funkcjonalności, bez konieczności szukania i wdrażania innych systemów ERP.
Duża liczba klientów i kontrahentów Recomedic, a także zwiększająca się ilość obsługiwanych procesów i zadań do wykonania zrodziła potrzebę zastosowania narzędzia, które uporządkuje i zintegruje zarządzanie w firmie. Obszarem najbardziej wrażliwym okazała się logistyka i obsługa klienta. Firma poszukiwała otwartego systemu, który zapewnia wymianę informacji z innymi programami, szczególnie CAD, oferującymi możliwość importu danych z list materiałowych.

Dzięki oferowanym przez system rozwiązaniom oraz szybkiemu udostępnianiu kompletnych, dotychczas niedostępnych danych, zdecydowanie poprawił się proces obsługi klienta. Zaimplementowane usprawnienia pozwoliły na przekierowanie zasobów, dotychczas marnowanych na wyszukiwanie i przetwarzanie podstawowych informacji, na rozwój przedsiębiorstwa. Wprowadzone modyfikacje, m.in. w wydrukach dokumentów, uczyniły je bardziej czytelnymi i kompletnymi, przekładając się na wyraźny spadek reklamacji oraz zapytań kierowanych przez klientów i kontrahentów.

Na decyzję o wyborze systemu Navireo ERP wpływ miała jego rozbudowana funkcjonalność, otwartość oraz przede wszystkim możliwość dostosowania go do specyficznych potrzeb Recomedic. To właśnie pełna kastomizacja systemu, m.in. poprzez rozwiązania udostępniane w Sferze Navireo oraz Fabryce Obiektów, zadecydowały o ostatecznym wyborze. Istotne znaczenie odegrała także dostępność obsługi technicznej, posprzedażowej oraz koszty.

Źródło: www.navireo.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top