AASA Polska to firma finansowa, specjalizująca się w udzielaniu pożyczek ratalnych. Spółka wywodzi się ze Skandynawii. Pierwsze udzielenie pożyczki przez spółkę miało miejsce w Finlandii w 2010 roku, kolejne w Szwecji oraz Czechach. Obecna na polskim rynku od 2012 roku, gdzie pozycje do dnia dzisiejszego bardzo umocniła. Centrala firmy mieści się w Estonii. AASA specjalizuje się w udzielaniu pożyczek ratalnych długoterminowych. Współpracuje ściśle z biurami Erif i Infomonitor, będąc jednocześnie członkiem Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.


 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Po wdrożeniu systemu BPM spółka korzysta z Plus Workflow, w takich aspektach jak: akceptacja i rozliczanie faktur wraz z wygenerowaniem metryczki, rozliczanie dokumentów dotyczących delegacji pracowniczych (rozliczenia z pracownikami, faktury, proces delegacje). Platforma BPM została również w pełni zintegrowana z systemem księgowym Symfonia. Plus Workflow odpytuje bazę systemu FK przed ostatecznym rozliczeniem faktury i w ostatnim kroku generuje metryczkę.

Dzięki wykorzystaniu Plus Workflow wszystkie dokumenty księgowe są przechowywane w jednym miejscu. Bezpiecznie i bez dodatkowych kosztów, które przeznacza się na archiwa tradycyjne, prowadzenie dokumentacji w wersji papierowej. Pracownik z odpowiednimi uprawnieniami może bez problemu odszukać interesujący go dokument korzystając z prostego w obsłudze wyszukiwania w systemie. Najważniejszą korzyścią jest automatyzacja procesu księgowania. Dany dokument automatycznie przechodzi kolejne etapy w procesie, odpowiednio od osób, które fakturę wprowadzają, opisują i akceptują. Aż do ostatecznego zaksięgowania.

Wszystkie funkcjonalności systemu zostały zaoferowane w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa). Zastosowanie modelu SaaS umożliwia dostęp do systemu Workflow wszystkim firmom niezależnie od ich wielkości i posiadanych zasobów. Klient, który nie posiada swoich serwerów również może wdrożyć system zarządzania procesami biznesowymi w swoim przedsiębiorstwie. System instalowany jest na serwerach Suncode, które znajdują się w bezpiecznym data center. Są to między innymi spore oszczędności wynikające z braku potrzeby inwestowania w sprzęt i oprogramowanie, brak kosztów utrzymania serwera, bezpieczeństwo danych przechowywanych na serwerach Suncode, dostęp do systemu z poziomu przeglądarki internetowej w każdej chwili. Dzięki tej opcji koszt wdrożenia systemu to znaczna oszczędność dla przedsiębiorstwa.

Źródło: www.suncode.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top