oracle 120Oracle zaprezentował rozszerzone możliwości systemu Oracle Warehouse Management (WMS) Cloud, które pomogą jego użytkownikom obniżyć koszty logistyczne, zoptymalizować poziomy zapasów i poprawić obsługę klienta. Najnowsze udoskonalenia zapewniają lepszy dostęp do informacji o zapasach dzięki usprawnieniu zarządzania środkami transportu na terenie zakładu i integracji z aplikacją Oracle Inventory Management Cloud. Udostępniają też lepsze możliwości rozbudowy w oparciu o nowe interfejsy programowania aplikacji API REST.

 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
Oparte na usłudze Oracle Integration Service (ICS) mechanizmy integracji między systemem Oracle WMS Cloud i aplikacją Oracle Inventory Management Cloud pozwolą użytkownikom rozwiązań Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) i Supply Chain Management (SCM) Cloud sprawnie wdrażać przepływy „od zakupu do rozliczenia” i „od zamówienia do zapłaty”, a zarazem poprawić szybkość reakcji przedsiębiorstwa. Zgodność interfejsów API z protokołem REST zwiększa możliwości rozbudowy i pozwala klientom dostosowywać system Oracle WMS Cloud do ich specyficznych potrzeb biznesowych i branżowych.

Do najnowszych udoskonaleń systemu Oracle WMS Cloud należą:
  • Zarządzanie środkami transportu na terenie zakładu — funkcja ta umożliwia firmom lepszy wgląd w zasoby znajdujące się na terenie zakładu. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą przyspieszyć rozładunek towarów o wysokim priorytecie, potrzebnych do usprawnienia realizacji określonych zamówień.
  • Możliwości rozbudowy rozwiązania — klienci/partnerzy mogą teraz tworzyć dostosowane do ich potrzeb rozszerzenia dla standardowych, opartych na chmurze funkcji WMS, wykorzystując w tym celu interfejsy API zgodne z protokołem REST.
  • Integracja z aplikacją Oracle Inventory Management Cloud — oparte na usłudze Oracle Integration Service (ICS) mechanizmy integracji z aplikacją Oracle Inventory Management Cloud obejmują logistykę dostaw, operacje magazynowe i realizację wysyłek.
  • Większa wygoda użytkowników — nowy, oparty na przeglądarce interfejs użytkownika upraszcza obsługę.
  • Globalna asysta techniczna — asysta techniczna została rozszerzona o dodatkowe języki: m.in. chiński tradycyjny, japoński, koreański, rosyjski, tajski, turecki i włoski. · Skanowanie kodów kreskowych — funkcja ta umożliwia przetwarzanie wieloelementowych kodów kreskowych 1D i 2D.
Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Ceramika Nowa Gala zarządza procesami sprzedaży przy pomocy chmurowego systemu Oracle CX Cloud

Oracle Polska informuje, że w firmie Ceramika Nowa Gala zakończył się podstawowy etap wdrożenia modułów sprzedażowych chmurowego systemu…

Wiodące przedsiębiorstwo budownictwa prefabrykowanego z Wielkiej Brytanii, Caledonian Modular, stawia na IFS Applications 10

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Caledonian Modular, wiodący dostawca rozwiązań dla branży budownictwa…

Globalna sieć sklepów obuwniczych CCC zwiększa rentowność dzięki technologiom Oracle

Polska sieć sklepów obuwniczych CCC przyspiesza transformację cyfrową, wykorzystując rozwiązania Oracle przeznaczone dla przedsiębiorstw…

Polskie startupy zmieniają rynek IT

Fundacja Startup Poland już po raz czwarty wydała raport dotyczący polskiej branży startupów. Badanie „Polskie Startupy. Raport 2018” swoim…

W 2019 cyfryzacja w Europie mocno przyspieszy

Jakie tempo ma cyfryzacja europejskiej gospodarki? Według IDC to ponad 15%. Tyle rok rocznie będą rosły inwestycje europejskiego biznesu w…

Nowe perspektywy dla dyrektorów finansowych

O nowych możliwościach działania, które dzięki nowoczesnym technologiom uzyskują dzisiaj dyrektorzy finansowi, opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor…

Previous Next Play Pause

ENOVA

Katalog Rozwiązań IT

Back to top