loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Aparatura analityczna pod kontrolą systemu ERP SENTE eSystem 3

SENTE - ERP, systemy CRM, system ERPFirma Shim-Pol A.M.Borzymowski, dystrybutor aparatury analitycznej, wdraża system ERP firmy SENTE Systemy Informatyczne. System usprawni przepływ informacji w firmie, zarządzanie obsługą klienta, kontrolę stanów magazynowych i zautomatyzuje procesy finansowo – zarządcze spółki.
Mazowiecka spółka zajmuje się dystrybucją aparatury analitycznej i akcesoriów do badań fizyko – chemicznych. Jest wyłącznym przedstawicielem w Polsce, m.in. firm Shimadzu, Phenomenex, Peak Scientific, Chromacol. Jej głównymi odbiorcami są uczelnie, instytucje państwowe i firmy prywatne. Firma oferuje również usługi instalacyjne i serwisowe.

W trakcie trzymiesięcznej analizy przedwdrożeniowej, inwestor wspólnie z dostawcą systemu ustalił szczegółowy zakres wdrożenia aplikacji SENTE eSystem 3, która będzie zarządzała m.in. obszarami: CRM, logistyki, finansów i księgowości, personelu. Z systemu będą korzystali pracownicy w siedzibie firmy w Izabelinie oraz pracownicy regionalni, dzięki dostępom zdalnym.

Oprogramowanie, poprzez możliwości prowadzenia badań i analizę wybranych procesów w firmie, takich jak ocena satysfakcji klienta, wiarygodności dostawców i efektywności handlowców, usprawni wdrożenie systemu zarządzania jakością i certyfikacji, wg norm ISO.

Aby ułatwić pracę serwisantów, inwestor wdroży witrynę internetową, która zapewni im dostęp do aktualnych danych na temat serwisowanego sprzętu i pozwoli na zdalne wykonanie prostych operacji w systemie. Z kolei moduł akcji telemarketingowych umożliwi efektywne prowadzenie kampanii promocyjnych.

Z uwagi na współpracę spółki z wieloma instytucjami, moduł CRM zostanie rozbudowany i dostosowany do specyficznych potrzeb firmy. Zakończenie projektu wdrożenia zaplanowano w pierwszym kwartale 2012 roku.

Źródło: www.sente.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top