loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Udane wdrożenie Comarch w Vivatel Bułgaria

Comarch zakończył wdrożenie własnego systemu Dealer Management System w Vivatel (BTC Mobile), trzecim największym operatorze GSM w Bułgarii. Comarch DMS będzie obsługiwał sprzedaż usług telekomunikacyjnych Vivatel przez sieć dealerów i sklepów własnych operatora. To kolejna implementacja systemu Comarch DMS w sektorze telekomunikacyjnym. Wcześniej rozwiązanie zostało wdrożone w Polskiej Telefonii Cyfrowej oraz u operatora GSM Bite na Litwie.


 System Comarch DMS pozwolił Vivatel wprowadzić na bułgarski rynek nowy, znacznie wyższy poziom obsługi klienta, który teraz może wejść do któregokolwiek sklepu operatora lub jego partnera, wybrać numer i natychmiastowo aktywować żądane usługi. Wszystkie te czynności zajmą mniej niż dziesięć minut, a wybrana opcja działa jeszcze zanim klient zdąży wyjść ze sklepu. Takie usprawnienie obsługi klienta miało duże znaczenie dla końcowego sukcesu, jakim okazało się uruchomienie przez Vivatel usługi Post-Paid dla klientów indywidualnych. - mówi John Melton, Vivatel CIO.

- Nasz projekt wymagał dostarczenia aplikacji z angielskim i bułgarskim interfejsem, która dodatkowo byłaby zintegrowana z istniejącymi już u klienta systemami: billingowym, obsługi klienta oraz zarządzania firmą. Niezależnie od bardzo napiętego harmonogramu prac, typowego dla wdrożenia u operatora uruchamiającego działalność, wszystko udało się zrealizować bardzo dobrze, dzięki bliskiej współpracy między specjalistami IT obu firm. Referencja od Vivatel będzie dla nas bardzo pomocna przy zdobywaniu następnych klientów. - mówi Krzysztof Kluszczyński, Dyrektor Wykonawczy Sektora Telekomunikacyjnego, Comarch.

Comarch DMS to scentralizowane, łatwe w użyciu rozwiązanie do obsługi współpracy operatora z partnerami. System umożliwia dostarczanie szerokiej gamy usług wliczając GSM post-paid oraz przyjmowanie płatności w formie faktur i rachunków. W chwili obecnej system jest w pełni zintegrowany z systemem zarządzania sprzedażą we wszystkich oddziałach Vivatel działając w kilkuset punktach sprzedaży w całej Bułgarii.

Vivatel (BTC Mobile) to trzeci największy operator GSM w Bułgarii. W ciągu tylko pięciu miesięcy, pomiędzy listopadem 2005 i marcem 2006 zdobył ponad 270 tysięcy klientów nie zwalniając tempa rozwoju, którego tempo ma być utrzymane minimum przez następne 12 miesięcy.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top