loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Skype w systemie CRM ISOF

Isof - producent systemów ERP, CRMFirma HEUTHES zintegrowała popularny system VoIP Skype z systemem ISOF (www.isof.pl). Wywołując zapisany w ISOF-CRM adres postaci „skype: numer telefonu” można automatycznie nawiązać połączenie telefoniczne poprzez usługę Skype. Dzięki temu, że ISOF- CRM jest połączony także z Programową Centralą Telefoniczną SCT-10 możliwe jest prowadzenie tanich rozmów z całym światem bez tradycyjnego wybierania numeru na klawiaturze aparatu telefonicznego.

SCT-10 powstała na bazie technologii Client-Web-VoIP i dzięki niej integruje telefony stacjonarne, komórkowe i komunikatory internetowe z systemami komputerowymi. Oferuje użytkownikom zaawansowane funkcje central telefonicznych, m.in. billingi rozmów, identyfikowanie rozmówcy i wyświetlenie na ekranie monitora wszystkich zgromadzonych w systemie ISOF o nim danych, łączenie w najnowszych aparatach GSM funkcji telefonii komórkowej i stacjonarnej z przypisanym firmowym numerem wewnętrznym, jak również prowadzenie rozmów telefonicznych poprzez łącza internetowe dzięki wykorzystaniu VoIP.

Technologia Client-Web-VoIP została opracowana przez firmę HEUTHES już w 2003 roku i miała oficjalną premierę na targach Cebit 2003. Jak zauważa Pan Wojciech Grzybek, Prezes Zarządu HEUTHES Sp. z o.o.: Cieszy nas zauważalny obecnie rozgłos wobec zalet komunikatorów internetowych i prowadzenia rozmów telefonicznych z wykorzystaniem VoIP. To dobrze, że inne firmy podążają naszym śladem. Jednak HEUTHES ma kilkuletnią przewagę doświadczenia, prowadzonych badań i rozwoju oraz wiele wdrożeń tego rozwiązania u klientów.

Źródło: www.isof.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top