Newsletter


RAPORT ERP - PERSPEKTYWY 2017

loading...
2013_IFS_160x200
loading...

Polski system na straży francuskiej lojalności

comarchBanque Populaire des Alpes, regionalna jednostka francuskiej grupy BPCE, wybrała Comarch Loyalty for Banking do budowy nowego programu lojalnościowego o nazwie Fideo.

  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
Skierowany do wszystkich klientów Banque Populaires des Alpes program lojalnościowy Fideo nagradza uczestników na podstawie różnych kryteriów, np. za staż bankowy, oszczędności, wydatki zrealizowane kartą kredytową, subskrybowane usługi, a także w związku z ważnymi wydarzeniami w ich życiu czy w relacjach z bankiem.

Program oparty jest na rozwiązaniu Comarch Loyalty for Banking, wybranym przez Banque Populaire des Alpes w procesie ofertowym oraz wdrożonym i zintegrowanym przez zespół Comarch. Złożone z kilku modułów rozwiązanie wyróżnia się szerokim zakresem funkcjonalnym, elastycznością w dostosowywaniu do specyfiki każdego projektu i prawie nieograniczonymi możliwościami silnika reguł, który zapewnia konfigurację dynamicznego i skalowalnego programu.
Zarządzane w całości przez bank rozwiązanie składa się z centralnego modułu administracyjnego – czyli z serca narzędzia, w którym zarządza się programem w widoku 360°, jak również z modułu internetowego dla doradców w oddziałach, portalu internetowego dla klientów, Contact Center dla partnerów bankowych oraz modułu komunikacji. Wszystkie dostosowane są do specyficznych potrzeb banku, podkreśla Marcin Romanowski, menadżer ds. rozwoju rynku finansowego i bankowego, Comarch, Francja.
Funkcje platformy, a także liczne referencje bankowe i w obszarze lojalnościowym przekonały nas do wyboru rozwiązania Comarch Loyalty for Banking. Ogromną siłą Comarch była umiejętność zbudowania operacyjnego programu lojalnościowego, który mieliśmy już w całości zaprojektowany..., co wiele mówi o wydajności i elastyczności stosowanych technologii, mówi Nicolas Poughon, dyrektor marketingu, komunikacji i jakości w Banques Populaire des Alpes.
Uruchomiony w maju 2014 roku program odniósł wielki sukces wśród klientów, którzy do niego przystąpili. Dzięki niemu czerpią oni liczne korzyści zarówno bankowe, jak i poza bankowe, podkreśla Mickael Annequin, kierownik badań marketingowych, Banque Populaire des Alpes.
Źródlo: www.comarch.pl
loading...
loading...
loading...

Analityka danych wciąż mało popularna

Narzędzia do analizy danych pozwalają firmom lepiej kontrolować koszty i dostosowywać ofertę do...

Internet rzeczy i chmura - na to postawi...

Firmy będą odchodzić od tradycyjnych technologii, a nowe, które będą filarami cyfrowej...

Nakłady firm na cyberbezpieczeństwo będą...

Branża zajmująca się bezpieczeństwem w cyberprzestrzeni w bieżącym roku spodziewa się...

Polskie banki na celowniku hakerów

Cyberprzestępcy częściej atakują Polskie banki. Tylko od początku roku odnotowano 150 prób...

Firmy na celowniku hakerów

Cyberataki starą się coraz częstsze i coraz groźniejsze. W minutę na całym świecie można...

bpsc slide panel right340x270
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • cfi vendo erp