loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Nowa wersja FORECAST w ISOF

Wraz z nową wersją 7.2 systemu ISOF zostanie wprowadzony zaktualizowany moduł CRM Prognoza Sprzedaży (ang. FORECAST). Pozwala on na prognozowanie, planowanie strategii oraz zarządzanie operacjami sprzedaży. Moduł cechują rozbudowane możliwości wielokryterialnego raportowania.

Wybrane zmiany w module FORECAST przedstawiono poniżej.

1. Wprowadzono definiowanie Ról przypisywanych osobom pracującym w różnych działach i związanych z poszczególnymi Okazjami w Kampaniach (np. handlowiec, wdrożeniowiec, serwisant, itp.).

2. Wprowadzono zakładkę Osoba w definicji Okazji, umożliwiającą ocenę produktywności poszczególnych pracowników firmy mierzoną generowanymi przez nich kosztami i przychodami. Osoba może występować w kilku Rolach w danej Okazji (np. Osoba w Okazji może mieć Rolę zarówno sprzedawcy jak i prowadzącego szkolenia).

3. Przygotowano nowy raport Bilans Okazji obrazujący przychody i koszty planowane w różnych przekrojach (klientów, Osób i ich Ról, okresów czasu).

4. Wprowadzono możliwość powiązania każdej z Osób w Okazjach z przynajmniej jedną pozycją harmonogramu Okazji i ustanowienia procentowego udziału Osób w poszczególnych pozycjach Okazji.

5. Wprowadzono możliwość ustalenia wzajemnych relacji czasowych pomiędzy pozycjami w harmonogramie Okazji, jak w systemach typu Project Management. Zdefiniowano cztery typy relacji: koniec-początek K-P, początek-początek P-P, koniec-koniec K-K, początek-koniec P-K. Przykładowo K-P można zobrazować następującym ciągiem zdarzeń: zakończenie delegacji powoduje wystawienie faktury, natomiast P-P to jednoczesne wysłanie dwóch zamówień do różnych dostawców.

6. Wprowadzono ilustrację graficzną harmonogramu Okazji w postaci wykresu Gantt'a.

7. Zdefiniowano pobieranie przychodów do zestawień na podstawie faktur sprzedażowych, natomiast kosztów na podstawie delegacji, rozliczenia godzinowego zadań modułu Zarządzanie zadaniami oraz faktur zakupowych.

8. Zautomatyzowano przeliczanie i rozdział kwot pomiędzy kwotą roczną, a kwartałami i miesiącami w planie strategicznym.

CRM Prognoza Sprzedaży jest ściśle zintegrowane z modułami CRM, DMS, Zarządzanie Zadaniami, Płace-Kadry oraz z systemem Finansowo-Księgowym i składa się z 3 części: planu strategicznego, planu operacyjnego, raportów. Do efektywnej pracy z nową funkcjonalnością wskazane jest posiadanie powyższych modułów.

Szkolenie dotyczące CRM Prognozy Sprzedaży znajduje się na platformie nauczania elektronicznego „Akademia ISOF” w ramach bezpłatnego kursu „CRM Operacyjny – krok po kroku”

Źródło: www.isof.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top