loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Comarch zarządza lojalnością w BP

Comarch zakończył wdrożenie swoich systemów lojalnościowych w BP Niemcy i Francja, największych europejskich oddziałach światowego giganta energetycznego. Tylko w Niemczech od maja tego roku system obsłużył już ponad 55 mln transakcji.


Były to kolejne po BP Polska i BP Hiszpania projekty informatyczne realizowanego w globalnej sieci spółek British Petroleum. Wdrożenia Comarch w Grupie Kapitałowej BP to początek światowej ekspansji systemów lojalnościowych Comarch.
- Wdrożenia Comarch Loyalty Management w dwóch kluczowych europejskich oddziałach narodowych BP potwierdzają jakość i uznanie dla rozwiązań Comarch za granicą. To istotna referencja, która pozwoli nam jeszcze skuteczniej działać za granicą. Wdrożenia te realizowane były w ramach globalnego kontraktu z koncernem BP. Gdy po sukcesie systemu Comarch Loyalty Management w Polskim oddziale BP, koncern ogłosił przetarg na rozwiązanie globalne, wiedzieliśmy, że jest to ogromna szansa dla naszego produktu. Po trwającym wiele miesięcy procesie wyboru dostawcy, Comarch został wybrany jako najlepszy spośród 20 światowych liderów rozwiązań CRM. Wiedzieliśmy, że nie będą to łatwe wdrożenia, lecz takie wyzwania są siłą napędową rozwoju nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Mogę zapewnić naszych akcjonariuszy, że to dopiero początek ekspansji Comarch. Celem zespołu odpowiedzialnego za rozwój Comarch Loyalty Management jest zajęcie do roku 2008 pozycji największego na świecie dostawcy rozwiązań przeznaczonych do prowadzenia programów lojalnościowych. - mówi Paweł Przewięźlikowski, Wiceprezes Comarch.

System Comarch Loyalty Management wdrożony w niemieckim i francuskim oddziale BP jest zaawansowanym zestawem aplikacji biznesowych pozwalających budować programy lojalnościowe o różnym poziomie skomplikowania. Istotną zaletą systemu jest nie tylko efektywne zarządzanie bazą klientów firmy, ale również krótki czas wdrożenia systemu oraz prostota obsługi, z którą spotyka się użytkownik końcowy. Jak pokazuje m.in. przykład BP zastosowanie profilowanych systemów lojalnościowych tworzonych w oparciu o Comarch Loyalty Management przynosi realne efekty dla operatora. Optymalizacja kosztów poprzez zastosowanie modelu outsourcingowego pozwala dodatkowo obniżyć koszty eksploatacji systemu, co nie pozostaje bez znaczenia dla ROI wdrażanego rozwiązania.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top