Newsletter


RAPORT ERP - PERSPEKTYWY 2017

loading...
2013_IFS_160x200
loading...

Comarch rozwija program lojalnościowy dla linii lotniczych SAS

comarchScandinavian Airlines System (SAS), największy przewoźnik w krajach skandynawskich, wybrał system Comarch Loyalty Management w celu wzbogacenia programów lojalnościowych "EuroBonus" i "SAS Credits". Projekt polega na wdrożeniu kilku modułów oferowanych przez Comarch: Comarch Loyalty Management - jako główny mechanizm zarządzania i administracji programów lojalnościowych, Comarch Customer Engagement oraz Comarch Smart Analytics.


  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
Comarch Loyalty Management zapewni platformę do obsługi ponad 4 milionów członków programu lojalnościowego „EuroBonus”, który jest przeznaczony dla klientów indywidualnych. Nowa platforma będzie w pełni zintegrowana z programami lojalnościowymi 27 linii lotniczych, które podobnie jak SAS są członkami Star Alliance. Te same moduły zostaną dostarczone przez Comarch do prac przy programie "SAS Credits". To rozwiązanie jest specjalnie zaprojektowane dla małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie „SAS Credits” ma prawie 45 tys. członków w 20 krajach na całym świecie.

Ponadto innowacyjny i specjalnie zaprojektowany przez Comarch program lojalnościowy dla SAS będzie gromadzić i analizować bazę danych pasażerów oraz dokonać skutecznej segmentacji rynku. Dzięki zebranym danym, operator będzie mógł dostosować swoje oferty handlowe do potrzeb klientów.
Decyzja podjęta przez SAS o wyborze naszego narzędzia do zarządzania programem lojalnościowym jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Umowa z przewoźnikiem dowodzi, że marka Comarch jest postrzegana jako wiarygodny i godny zaufania partner, co na rynku skandynawskim, oprócz wysokiej jakości produktów, jest niezbędne w biznesie – mówi Piotr Kozłowski, wiceprezes Comarch Consulting.
Dotychczas SAS korzystał z własnego systemu do zarządzania programem lojalnościowym, który wymagał modernizacji, aby sprostać nowym wyzwaniom rynku. To skłoniło SAS do szukania innowacyjnej i niezawodnej platformy informatycznej, aby znacznie poprawić ofertę lojalnościową dla klientów indywidualnych, korporacyjnych oraz cargo. Cieszymy się, że wybraliśmy właśnie to rozwiązanie i liczymy na efekty współpracy z Comarch – mówi Peter Muld, Business Chief Information Officer, SAS Group IT.
Źródło: www.comarch.pl
loading...
loading...
loading...

Analityka danych wciąż mało popularna

Narzędzia do analizy danych pozwalają firmom lepiej kontrolować koszty i dostosowywać ofertę do...

Internet rzeczy i chmura - na to postawi...

Firmy będą odchodzić od tradycyjnych technologii, a nowe, które będą filarami cyfrowej...

Nakłady firm na cyberbezpieczeństwo będą...

Branża zajmująca się bezpieczeństwem w cyberprzestrzeni w bieżącym roku spodziewa się...

Polskie banki na celowniku hakerów

Cyberprzestępcy częściej atakują Polskie banki. Tylko od początku roku odnotowano 150 prób...

Firmy na celowniku hakerów

Cyberataki starą się coraz częstsze i coraz groźniejsze. W minutę na całym świecie można...

bpsc slide panel right340x270
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • cfi vendo erp