loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Comarch i BP rozwijają współpracę w zakresie systemu lojalnościowego

 System Comarch Loyalty Management zarządza transakcjami lojalnościowymi dla BP w Niemczech, Polsce i Francji. Daje to w sumie ponad 10 milionów aktywnych kart i 4 miliony transakcji w ciągu tygodnia. Właśnie zostało zakończone wdrożenie nowego systemu w BP Polska, a w niedługim czasie również klienci BP w Hiszpanii będę mogli korzystać z udogodnień systemu.


Comarch Loyalty Management to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie i funkcjonalnie systemów do obsługi programów lojalnościowych na świecie. Nowa wersja systemu zapewni wzmocnienie relacji BP ze swoimi klientami poprzez reagowanie na ich zachowania w czasie rzeczywistym (on-line) przy wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji, takich jak wyświetlacz kasowy, personalizowane komunikaty marketingowe, strona WWW, sms, call center.

Wdrożenie w BP Polska dla programu BP partnerclub w 2002 roku było pierwszym wdrożeniem systemu lojalnościowego Comarch w modelu on-line. System idealnie wpasował się w strategię marketingową BP i był niezawodny. Dzięki temu Comarch został zaproszony – razem z 20 innymi globalnymi dostawcami IT – do przetargu na stworzenie globalnego systemu lojalnościowego dla BP – mówi Marcin Warwas, Wiceprezes Comarch SA odpowiedzialny za Sektor Usługi. Proces ofertowy i wyboru dostawców trwał 24 miesiące. W tamtym czasie dla Comarch sukcesem był już sam udział w przetargu dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, jaką jest BP. W 2005 roku dowiedzieliśmy się, że wygraliśmy i będziemy dostarczać system lojalnościowy dla BP Group. Wtedy to zdaliśmy sobie sprawę, że 2 lata ciężkiej pracy przy ofercie, rozwój produktu z BP Polska i kolejnymi klientami w końcu przyniosły efekt i umożliwiły Comarch obecność na międzynarodowym rynku jako globalnego dostawcy zaawansowanych rozwiązań CRM.

System Comarch Loyalty Management dzięki ścisłej integracji z systemem kasowym obsługującym sprzedaż na stacjach paliw BP gwarantuje realizację wielowymiarowych promocji lojalnościowych dotyczących wszelkich detali zawieranych transakcji. Jego funkcjonowanie w modelu on-line powoduje, że uczestnicy programu na bieżąco, bezpośrednio po dokonaniu zakupu, informowani są o saldzie konta lojalnościowego. System umożliwia również definiowanie komunikatów udostępnianych na wyświetlaczu kasy lub drukowanych na paragonie sprzedaży, które stanowią istotne wsparcie realizowanych kampanii promocyjnych.

Cieszymy się, że dotychczasowe pozytywne doświadczenia ze współpracy pomiędzy Comarch a BP Group w zakresie tworzenia programów lojalnościowych przekładają się na kolejne ważne biznesowo dla BP, a jednocześnie wyjątkowo prestiżowe dla Comarch wspólne projekty –- mówi Piotr Dziurzyński, Dyrektor Centrum Sprzedaży, Comarch SA.

BP to jedna z największych firm na świecie dostarczających energię. BP jest obecne w ponad 100 krajach, ma około 24 tys. stacji paliw i zatrudnia 96 tys. osób. Obroty w 2007 roku wyniosły 284 miliardy USD, czyli ponad 600 miliardów PLN.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top