Newsletter

loading...
2013_IFS_160x200
loading...

Comarch uruchamia usługi księgowe dla mikro i małych firm

Każdy kto ma własną firmę wie, że księgowość, nawet ta podstawowa, potrafi być udręką. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS-em, przepisy podatkowe oraz ich poprawna egzekucja to zagadnienia, które wciąż dla wielu przedsiębiorców są tylko problematycznym dodatkiem do prowadzenia biznesu. Comarch uruchomił Usługę Księgową, która pozwoli firmom rozwiązać ten kłopot i w prosty oraz bezpieczny sposób zlecać biurom rachunkowym prowadzenie kompletnej księgowości.

  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
Funkcjonalność dostępna jest w systemie Comarch ERP XT, a usługi świadczą wybrane biura podatkowe, które pracują na oprogramowaniu Comarch ERP Optima.

Wybierz biuro rachunkowe i śpij spokojnie

Nowa usługa to narzędzie, które w prosty sposób ma umożliwić przekazanie księgowości do zaufanych i polecanych przez Comarch biur rachunkowych. Jest ona integralną częścią systemu Comarch ERP XT i każdy użytkownik może ją zamówić z poziomu aplikacji.
Usługa księgowa Comarch to idealne rozwiązanie dla jednoosobowych firm, mikroprzedsiębiorstw oraz pracowników kontraktowych. Opiera się na trzech prostych zasadach: wygoda, oszczędność czasu oraz bezpieczeństwo. W ramach usługi klient może w pełni powierzyć swoją rachunkowość firmie księgowej, a w serwisie jedynie monitorować jej pracę. Dodatkowo podejmuje współpracę z doświadczonymi specjalistami, którzy na co dzień pracują na systemach Comarch, co zapewnia najwyższą jakość usług – mówi Aleksander Wojnarowicz, product manager Comarch ERP XT.
Usługa obejmuje prowadzenie i przechowywanie bieżącej dokumentacji rachunkowej w formie elektronicznej, prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych czy też obsługę należności związanych z podatkiem VAT. Dodatkowo księgowy będzie przeliczał zobowiązania podatkowe i wysokość składek ZUS, a także przygotowywał informację o wysokości zaliczek zryczałtowanego podatku dochodowego. W przypadku jakiejkolwiek kontroli organu podatkowego to firma księgowa będzie reprezentować przedsiębiorcę. Każde z biur współpracujących z Comarch w ramach Usługi Księgowej posiada ubezpieczenie OC, które w razie jakiejkolwiek pomyłki pokryje ewentualne roszczenia.

Cała komunikacja oraz obieg dokumentów między przedsiębiorcą a biurem księgowym odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Internetowej Wymiany Dokumentów działającej pomiędzy systemem Comarch ERP XT przedsiębiorcy, a systemem Comarch ERP Optima biura rachunkowego. To mechanizm, który zapewnia bezpieczne przesyłanie danych m.in. z faktur, zaświadczeń, rozliczeń przez serwer, który Comarch, jako pośrednika komunikacyjnego. Przesyłane dane są szyfrowane, co zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa.

Dodatkowo mechanizm daje klientowi możliwość stałego kontaktu z biurem podatkowym. W systemie jest udostępniony panel do rozmowy online z księgowym, który w formie wiadomości może na bieżąco udzielać porad, odpowiadać na pytania czy też przypominać o zadaniach do wykonania: podatkach, składkach do ZUS, itd.

Jak uruchomić usługę?

Po zalogowaniu się na własne konto, przedsiębiorca otrzymuje informację, że może zamówić Usługę Księgową i rozpocząć współpracę z jednym z biur rachunkowych. Wewnątrz programu dostępna jest lista firm księgowych, rekomendowanych przez Comarch. Po wyborze jednej z firm, przedstawiciel biura kontaktuje się z klientem, który po podjęciu decyzji o rozpoczęciu współpracy akceptuje umowę, zaznaczając odpowiednie okienko w programie Comarch ERP XT. Następnie musi dostarczyć pełnomocnictwo, które jest przygotowane z automatu przez system oraz uiścić opłatę. Jak te wszystkie czynności zostaną sfinalizowane, usługa zostaje uruchomiona i przedsiębiorca ma zapewnioną pełną księgowość.

Dobierz pakiet do potrzeb

Księgowość oferowana będzie w dwóch wariantach. Pierwszy pakiet obejmuje obsługę do 10 dokumentów miesięcznie i jego koszt wynosi 159 zł netto. Z kolei przedsiębiorcy, których księgowość obejmuje do 30 dokumentów miesięcznie, mogą wybrać pakiet za 189 zł netto. Za przesłanie każdego dokumentu poza limit przedsiębiorca zapłaci 5 zł. netto. Klient może jednorazowo zapłacić za roczną usługę lub wybrać miesięczny abonament.

Źródło:  COMARCH
loading...
loading...
loading...

Cyberataki terrorystyczne to tylko kwestia...

Rośnie ryzyko cyberataków terrorystycznych. Eksperci przestrzegają, że ich wystąpienie to tylko...

Wdrożenie systemu enova365 i XWMS w firmie...

Wdrożenie Oprogramowanie enova365 oraz XWMS w firmie Celkar Sp z oo. Dzięki wykorzystaniu...

30 lat mody i stylu w zarządzaniu HR w...

30 lat mody i stylu w zarządzaniu HR w Polsce

Tradycyjne zakupy odchodzą do lamusa

Czynnikiem decydującym o wyniku sprzedaży są wrażenia klientów towarzyszące zakupom. Tylko pod...

Elektroniczny obieg dokumentów wyprze...

Elektroniczny obieg dokumentów pozwala zaoszczędzić ponad dwie trzecie czasu, kosztów i...

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • eq system banner2