Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017
loading...

Big Data dla telekomów - nowe narzędzie w ofercie Comarch

Nowe rozwiązanie w obszernym portfolio systemów BSS/OSS Comarch pozwoli firmom telekomunikacyjnym na generowanie nowych przychodów, dzięki analityce danych, umożliwiającej zastosowanie marketingu precyzyjnego i dostarczanie cennych informacji marketingowych partnerom biznesowym.


  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
W dniu dzisiejszym Comarch ogłosił wprowadzenie do swojego portfolio systemu Data Analytics & Monetisation. To nowoczesne narzędzie pozwala dostawcom usług telekomunikacyjnych na efektywne przetwarzanie danych z sieci komórkowych i generowanie nowych przychodów, dzięki zastosowaniu marketingu precyzyjnego i dostarczaniu partnerom biznesowym przetworzonych informacji o różnych segmentach klientów.

Narzędzie Comarch Data Analytics & Monetisation ułatwia operatorom przetwarzanie aktualnych i historycznych danych o zachowaniach klientów w sieci, celem wytworzenia automatycznych prognoz dotyczących przyszłych zachowań, potrzeb i preferencji klientów. System pomaga zapobiegać odchodzeniu klientów i zwiększa ich lojalność oraz zadowolenie z usług, dzięki zastosowaniu wbudowanego systemu rekomendacji, który przekłada zebrane dane na spersonalizowane oferty, podpowiada kolejne akcje do wykonania i pozwala na przeprowadzenie kampanii marketingu precyzyjnego oraz tworzenie dopasowanych do potrzeb klienta ofert produktowych. Telekomy mogą wyposażyć przedstawicieli obsługi klienta w gotowe i zautomatyzowane propozycje dla klientów końcowych, wzmacniając swoje działania marketingowe.

Rozwiązanie umożliwia też dostarczanie partnerom biznesowym przetworzonych i anonimowych danych w formie statystyk na temat konkretnych segmentów klientów, co pozwala tym firmom na poprawę działań marketingowych i zwiększenie sprzedaży. System pozwala dostawcom usług telekomunikacyjnych współpracować z miastami, agencjami reklamowymi i usługodawcami, dzięki możliwości oferowania im map ciepła, zagregowanych danych o konsumentach i opcji śledzenia ich ruchów i zachowań w czasie rzeczywistym.

Comarch Data Analytics & Monetisation może także pomóc rozwiązać problem użytkowników wyłączających roaming przy wjeździe i wyjeździe z kraju, docierając do nich w czasie rzeczywistym przez wysyłanie wiadomości powitalnych / pożegnalnych (outreach messaging), analizę zachowań i generowanie na tej podstawie personalizowanych ofert.
Istnieje wiele potencjalnych korzyści płynących z wdrożenia Comarch Data Analytics & Monetisation: możliwość dopasowania się w czasie rzeczywistym do oczekiwań klientów, wdrożenie nowych scenariuszy współpracy z partnerami oraz pozyskiwanie konkretnych informacji na temat zachowań klientów, by wymienić najważniejsze zalety – mówi Paweł Kasza, Główny Architekt. – System pozwala firmom telekomunikacyjnym na aktywny udział w rewolucji cyfrowej poprzez zmianę tradycyjnych modeli operacyjnych, co pozwoli na wygenerowanie nowych przychodów.
Źródło: Comarch
loading...
loading...
loading...

Comarch ERP Optima w Lechu Poznań

KKS Lech Poznań to wielokrotny Mistrz Polski w piłce nożnej, który sukcesy odnosi również na niwie...

ERP a idea Industry 4.0

Jaka jest rola systemów ERP w kontekście realizacji idei Przemysłu 4.0? Na ratunek Przemysław...

Soligarno z systemem ERP SAP Business One

Firma Soligarno wybrała system ERP SAP Business One.

Hermes SQL ERP w firmie Elpigaz

Elpigaz, firma specjalizująca się w produkcji gazowych układów zasilania, zbiorników LPG i...

Trzy filary cyfryzacji produkcji

Myśląc o aktualnych trendach w sektorze produkcji jednym tchem można wymienić koncepcję Przemysłu...

20170424 ERP dla produkcji
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
infor300x250
Show Panel
  • eqsystembaner