Newsletter

loading...
Banner IFS 160x200 2017
loading...

Big Data dla telekomów - nowe narzędzie w ofercie Comarch

Nowe rozwiązanie w obszernym portfolio systemów BSS/OSS Comarch pozwoli firmom telekomunikacyjnym na generowanie nowych przychodów, dzięki analityce danych, umożliwiającej zastosowanie marketingu precyzyjnego i dostarczanie cennych informacji marketingowych partnerom biznesowym.


  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
W dniu dzisiejszym Comarch ogłosił wprowadzenie do swojego portfolio systemu Data Analytics & Monetisation. To nowoczesne narzędzie pozwala dostawcom usług telekomunikacyjnych na efektywne przetwarzanie danych z sieci komórkowych i generowanie nowych przychodów, dzięki zastosowaniu marketingu precyzyjnego i dostarczaniu partnerom biznesowym przetworzonych informacji o różnych segmentach klientów.

Narzędzie Comarch Data Analytics & Monetisation ułatwia operatorom przetwarzanie aktualnych i historycznych danych o zachowaniach klientów w sieci, celem wytworzenia automatycznych prognoz dotyczących przyszłych zachowań, potrzeb i preferencji klientów. System pomaga zapobiegać odchodzeniu klientów i zwiększa ich lojalność oraz zadowolenie z usług, dzięki zastosowaniu wbudowanego systemu rekomendacji, który przekłada zebrane dane na spersonalizowane oferty, podpowiada kolejne akcje do wykonania i pozwala na przeprowadzenie kampanii marketingu precyzyjnego oraz tworzenie dopasowanych do potrzeb klienta ofert produktowych. Telekomy mogą wyposażyć przedstawicieli obsługi klienta w gotowe i zautomatyzowane propozycje dla klientów końcowych, wzmacniając swoje działania marketingowe.

Rozwiązanie umożliwia też dostarczanie partnerom biznesowym przetworzonych i anonimowych danych w formie statystyk na temat konkretnych segmentów klientów, co pozwala tym firmom na poprawę działań marketingowych i zwiększenie sprzedaży. System pozwala dostawcom usług telekomunikacyjnych współpracować z miastami, agencjami reklamowymi i usługodawcami, dzięki możliwości oferowania im map ciepła, zagregowanych danych o konsumentach i opcji śledzenia ich ruchów i zachowań w czasie rzeczywistym.

Comarch Data Analytics & Monetisation może także pomóc rozwiązać problem użytkowników wyłączających roaming przy wjeździe i wyjeździe z kraju, docierając do nich w czasie rzeczywistym przez wysyłanie wiadomości powitalnych / pożegnalnych (outreach messaging), analizę zachowań i generowanie na tej podstawie personalizowanych ofert.
Istnieje wiele potencjalnych korzyści płynących z wdrożenia Comarch Data Analytics & Monetisation: możliwość dopasowania się w czasie rzeczywistym do oczekiwań klientów, wdrożenie nowych scenariuszy współpracy z partnerami oraz pozyskiwanie konkretnych informacji na temat zachowań klientów, by wymienić najważniejsze zalety – mówi Paweł Kasza, Główny Architekt. – System pozwala firmom telekomunikacyjnym na aktywny udział w rewolucji cyfrowej poprzez zmianę tradycyjnych modeli operacyjnych, co pozwoli na wygenerowanie nowych przychodów.
Źródło: Comarch
loading...
loading...
loading...

Internet rzeczy rośnie w tempie 30 proc....

W kolejnych latach rynek internetu rzeczy będzie się rozwijał w 30-proc. tempie, a w 2021 r. do...

Procesowy ERP w firmie Danstoker

Procesowy ERP w firmie Danstoker

Fabryka Cyfrowych Przemian

Technologie cyfrowe są katalizatorem rozwoju biznesu. Chcemy przybliżyć Państwu te rozwiązania,...

DSR: Efektywna produkcja zaczyna się od...

Efektywna produkcja zaczyna się od skutecznego planowania, które w dzisiejszych czasach nie może...

Fabryka Przyszłości wg Microsoft

Sektor produkcyjny otwiera się na nowy trend, jakim jest cyfrowa transformacja. Analiza danych...

ODL

Show Panel
Liderzy Produkcji 2018
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel
erpframe
Show Panel
  • eqsystembaner
  • snt button 250