PIRB logoBankowe systemy informatyczne - bezpieczeństwo i obsługa klienta

28 stycznia 2020 r., Warszawa


Wykorzystanie technologii zbliżeniowej zajęło bankom prawie pół wieku. Wprowadzenie bankowości mobilnej na smartfony - zaledwie dwa lata. Nie będzie zaskoczeniem, jeśli za 5 lat komunikację z bankiem zdominują wirtualni asystenci, a płatności będziemy autoryzować skanem naszych twarzy.

Jednocześnie z upowszechnieniem bankowości bezpośredniej zmieniły się perspektywy rozwoju dzisiejszych banków. Powstają nowe narzędzia, które umożliwiają usprawnienie obsługi klienta. Dotyczy to wszystkich kanałów, także tych związanych z obsługą w oddziale stacjonarnym czy call center.

Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą m.in.:
  • Łukasz Piechowiak - Redaktor naczelny Fintek.pl
    "Jak Fintech zmienił bankowość? Przegląd innowacji w Polsce i na świecie"

  • Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
    "Wykorzystanie AI w procesie tworzenia nowego produktu przy współudziale klientów"

Prelekcje poprowadzą także przedstawiciele instytucji finansowych.

Więcej informacji o prelekcjach na stronie wydarzenia.

Rejestracja w linku: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-37

Podczas konferencji poruszona zostanie tematyka:
  • Zarządzania tożsamością elektroniczną
  • Biometrii • Narzędzi i aplikacji mobilnych
  • AI 
  • BI, Big Data
  • CRM, Obieg dokumentów
  • Unified Communications
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Fintech
Do udziału zapraszamy przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:
  • Szefów Departamentów: Bezpieczeństwa, IT, Operacyjnych, Biznesowych, Bankowości Elektronicznej, Obsługi klienta
  • CIO, CSO, Audytorów, analityków biznesowych
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji.

Firmy, chcące wziąć udział w konferencji prosimy o kontakt z Organizatorem.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top