manufacturing summit 2019Manufacturing Summit 2019

6 listopada 2019, Warszawa, Hotel Novotel Warszawa Airport


Czym jest MANUFACTURING SUMMIT?

Nieustanna zmiana to wyzwanie, które jest codziennością menedżerów firm produkcyjnych. Nowe trendy rynkowe, nowe kanały sprzedaży, nowe strategie współpracy, nowe technologie - to wszystko powoduje, że działy produkcji w firmach muszą nieustanie się doskonalić i nadążać za zmieniającym się światem.

W gąszczu wyzwań łatwo jest zgubić istotę naszych działań. Ale właściwie co nią jest? Gdzie dziś w pierwszej kolejności szukać obszarów optymalizacji w swojej fabryce? Czy w samej organizacji procesów? A może w sposobach komunikacji? Czy odpowiedzią na nasze bolączki będzie wdrożenie nowoczesnych technologii? A może największy potencjał do poprawy leży poza samą fabryką, a wąskie gardło powędrowało do działu logistyki czy sprzedaży?

Podczas szóstej edycji konferencji Manufacturing Summit będziemy starali się znaleźć odpowiedzi na te zagadnienia i dowiedzieć się, gdzie bije serce produkcji. To wyjątkowe wydarzenie o ugruntowanej pozycji na rynku będzie okazją do poznania zarówno możliwości, jakie przed producentami otworzy Czwarta Rewolucja Przemysłowa, jak też pozwoli znaleźć remedium na problemy, z jakimi w fabrykach spotykamy się od lat.

Główną częścią wydarzenia będzie sesja wykładowa, będąca okazją do prezentacji nowych idei, studiów przypadku oraz skutecznych metod działania. Wystąpienia poprowadzą przedstawiciele czołowych firm produkcyjnych i branżowi eksperci. Prelekcje stanowią okazję do zaprezentowania doskonałości operacyjnej firmy w zarządzaniu produkcją oraz przykładów działania strategicznego i osiągnięć kadry menedżerskiej. Uzupełnieniem wykładów problemowych są wystąpienia przybliżające najciekawsze rozwiązania, dzięki którym można poprawić wydajność fabryk i łańcuchów dostaw.

Tematy omawiane w sesji plenarnej trafiają dodatkowo pod debatę w ramach paneli dyskusyjnych. Dyskusje prowadzone w ramach debat eksperckich dotykać będą najważniejszych dla środowiska produkcji punktów zapalnych. Różne perspektywy, prezentowane przez poszczególnych panelistów, pozwolą gościom konferencji wypracować własny model postępowania w zarządzaniu podległymi sobie obszarami. Poza częścią oficjalną, wydarzenie tętni życiem kuluarowym, gdzie przez cały dzień trwa wymiana doświadczeń i nawiązywane są cenne kontakty .Producenci stają przed nowymi wyzwaniami.

Manufacturing Summit ma na celu zgromadzenia i zintegrowanie menedżerów firm produkcyjnych oraz ekspertów związanych ze środowiskiem produkcji.

W tym wyselekcjonowanym gronie dyskutujemy na temat bieżących zagadnień dotyczących działalności firm produkcyjnych, jak też zwracamy uwagę na trendy, których nie można przegapić, tworząc strategię rozwoju przedsiębiorstwa.

Dotychczasowe edycje Manufacturing Summit zgromadziły ponad 800 uczestników, gros z których stanowili menedżerowie wysokiego i średniego szczebla, reprezentujący największe międzynarodowe i polskie firmy, prowadzące w naszym kraju działalność produkcyjną.

Studia przypadków prezentowali na przestrzeni lat przedstawiciele takich firm jak Whirlpool, Schneider Electric, Flex, Arjohutleigh, Organika, Faurecia, Feerum, Pratt&Whitney, Lincoln Electric, Hilding Anders, Bosch Rexroth, Worwo, Rejs czy Philips Lightning.

 
 
 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top