logo proalpha 2018Webinarium: Jak sprawnie zarządzać zgłoszeniami serwisowymi?

5 lipca 2019 r., godz. 10:00

Zastanawiasz się, jak zautomatyzować obsługę serwisu?
Ważnym elementem dobrych relacji z klientem jest dobrze zorganizowany dział serwisu. Szefowie serwisu z roku na rok mają więcej pracy, stawiane są przed nimi większe oczekiwania w zakresie skrócenia czasu obsługi klienta, redukcji kosztów i efektywnego wykorzystania zasobów. Aby usprawnić i usystematyzować pracę w dziale serwisu, firmy decydują się na wdrożenie nowoczesnego systemu ERP wyposażonego w moduł do obsługi całego procesu serwisowego, od momentu wejścia zgłoszenia serwisowego po rozliczenie kosztów obsługi wraz ze sprawnym wystawieniem faktury sprzedażowej.

Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane usprawnieniami i optymalizacją procesów w dziale serwisu. W czasie spotkania omówimy w jaki sposób oprogramowanie ERP proALPHA wspiera codzienne zadania szefa i pracowników tego działu poprzez dostarczanie odpowiednich informacji na temat produktów, sposobu ich serwisowania, użytych elementów wyrobu gotowego, umów serwisowych, oraz planowanych działaniach i akcjach serwisowych.

POKAŻEMY CI:
  • W zapewnić pracownikom działu serwisu dostęp do wszystkich danych na temat produktu?
  • Jak sprawnie wyszukać produkt i zarejestrować zgłoszenie serwisowe?
  • Jak definiować obiekty serwisowe oraz rejestrować umowy serwisowe?
  • Jak planować zlecenia serwisowe okresowe wynikające z umów oraz te wynikające np. z awarii?
  • Jak rejestrować prace na zleceniu serwisowym oraz czym są dokumenty RMA?
  • W jaki sposób zarządzać akcjami serwisowymi?
  • … i wiele więcej!

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top